crazymuscle.com bekend of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crazymuscle.com bekend of niet?

Tijdens het speuren op internet ben ik op een amerikaanse site gekomen.
    Namelijk crazymuscle.com zoals de titel al zegt.. Nou heb ik een vraag :
    Heeft iemand hier op 't forum hier al ervaring mee? Of is deze helemaal onbekend en dus miss helemaal niet te vertrouwen..

Heb inmiddels als contact gehad met de eigenaar via mail en wat vragen gesteld wat ik het beste kon gebruiken. Maar weet niet of dit allemaal wel te vertrouwen is..

Graag hier meer info over..

Originally posted by vdende View Post
    Tijdens het speuren op internet ben ik op een amerikaanse site gekomen.
    Namelijk crazymuscle.com zoals de titel al zegt.. Nou heb ik een vraag :
    Heeft iemand hier op 't forum hier al ervaring mee? Of is deze helemaal onbekend en dus miss helemaal niet te vertrouwen..

Heb inmiddels als contact gehad met de eigenaar via mail en wat vragen gesteld wat ik het beste kon gebruiken. Maar weet niet of dit allemaal wel te vertrouwen is..

Graag hier meer info over..

De producten komen hoogstwaarschijnlijk niet door de douanecontrole.
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Hoezo zou dit niet door de douane komen? Is legaal aangegeven op de site, de orals iig..

Dus verwacht dat het niet de werking heeft van AS..

Hoop op ervaring..

Comment

Hoezo zou dit niet door de douane komen? Is legaal aangegeven op de site, de orals iig..

Hoop op ervaring..
        ik weet niet hoor.. elke website kan aangeven dat het legaa is.. maar als het bij jou thuis komt is punt 2.. hun verdienen dan tog hun geld

en verder denk ik niet dat het as is.. ze hebben allemaal vertakte namen :S wtf

Comment

Hoop op ervaring..
          Dat het in Amerika misschien legaal is wil niet zeggen dat het hier ook legaal is. In Amerika kun je ook prohormonen in bepaalde staten legaal verkrijgen, maar dat is hier ook verboden.
          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Wrm bestel je ook echt van een amerikaanse site.. er zijn genoeg nederlandse

Comment

Ziet er redelijk onbetrouwbaar uit als je het mij vraagt. Zou het er niet op gokken. We hebben hier genoeg topsuppliers.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit is gewoon dure tribulus en vitamines verkocht onder een naam die op een AS lijkt om mensen die er eens "van gehoord" hebben te misleiden. Er zijn zo meerdere sites.
                the one and only tabata overlord

Comment

Ja, hiermee zat ik dus ook. Vertrouw het zaakje niet zo. Denk dat het gewoon normale middelen zijn in andere verpakking..

Had wel veel vertrouwen gekregen via contact met de supplier, maarja zijn zoveel die je niet kunt vertrouwen..

Ga het er dus toch maar niet op gokken, tenzij ik nog reacties krijg hier..

Thnx..

pm...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X