BCAA info

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA info

Ik heb het een en ander gelezen over BCAA's en ik wil dit supplement graag gaan gebruiken. De reden omdat ik weinig energie en motivatie meer heb maar toch door wil blijven bikkelen.

Maar ik wou nog 1 ding weten, omdat ik aan het cutten ben kan ik geen vet gebruiken, ik weet dat dit supplement de spieren sneller doet herstellen maar houd het geen vet vast of wat dan ook wat negatief is op het cutten? Vanwege de hoeveelheid cardio wil ik namelijk geen spiermassa verliezen en dacht ik dat BCAA's wel eens een goede oplossing daarvoor kon zijn indien zij goed zijn bij het cutten.

En welk merk BCAA is goed, mijn voorkeur gaat naar capsules?

Ik vond deze site, wat vinden jullie van het merk en word met enorm bulkvoordeel de prijs bedoelt of dat het helpt met bulken

Groeten

Body en Fit Nederland - BCAA 500 CAPSULES

de link

Comment

Kan jij je beter niet eerst even voorstellen?

Lees eerst de regels voordat je wat gaat vragen.
      .. no pain = no gain ..

Comment

Originally posted by HYilmaz85 View Post
        Kan jij je beter niet eerst even voorstellen?

Lees eerst de regels voordat je wat gaat vragen.
        Ofcourse.

Ik ben 18 jaar oud, begon met een overgewicht op 17 jarige leeftijd, 80kg met een lengte van 176. Heb de knop omgedraaid vorige jaar zomervakantie en ben in paar maanden tijd 17kg kwijtgeraakt. Al een tijdje bezig met KT, maar blijf me cardio volgen minder hardcore als toen ik aan het afvallen was. Mijn doel is nu schone massa te winnen, ik neem mijn trainingen zeer serieus. Let erg op mijn eten en rust.

Omdat ik voor de zomer een laag vetpercentage wil bereiken zoek ik een product die geen vet vasthoud en/of aanmaakt, maar helpt mijn spieren sneller te herstellen en dus sneller te laten groeien.

Groeten

Comment

Vet vasthouden=kcal teveel. Bcaa's kunnen gewoon zolang het binnen je macro's past.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke, dus ik zou geen problemen moeten krijgen. Weet je ook toevallig wat een goed merk is (capsules)?

Comment

Hier hoor je iemand zeggen:

"Tja bcaa, je kan bijvoorbeeld die nemen van xxlnutrition. Is redelijk qua prijs, iig voor zover ik weet, en is (vrijwel) smaak loos in tegenstelling tot sommige andere bcaa's."

(bron) http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...bcaa-whey.html

Ikzelf gebruik het nog niet..
              .. no pain = no gain ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X