Onder welke vorm kan ik Casëine innemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onder welke vorm kan ik Casëine innemen?

Beste,

Ik weet wat caseïne is en doet met het lichaam, maar ik kan nergens vinden onder welke vorm dit is. Is Caseïne een poeder, vloeistof, kan je het uit voedsel halen of kan je het puur innemen? Ik weet het niet.

Heel domme vraag, maar tzou me enorm helpen! + wat zijn de voedingswaarden van de stof?

Groetjes
    lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Het is los te koop als een poeder, en dat los je op en dan drink je het op. En anders koop je kwark of melk.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Is het dan beter dat ik enkel caseine-poeder neem of combineer met whey-eiwitpoeder? Waar zit het verschil?

Thx en groetjes

Comment

Hoe bedoel je, "waar zit het verschil"?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon, is er een verschil tussen Whey-Proteïne en Caseïne?

Comment

Whey zijn snelle eiwitten die je even vlug tussen door neemt. Bij het ontbijt en voor het sporten.

Casseine is een traag eiwit waar het lichaam lang op teert. Dit neem je voor het slapen zodat je gedurende de nacht er wat aan hebt. Of gedurende de dag als je geen andere proteine bronnen kunt eten zoals kwark/vlees/vis etc.

Als je ze bij elkaar flikkert is dat zonde van de whey want deze wordt dan net zo traag als de traagste eiwit die je naar binnenwerkt. Dus whey wordt dan zo traag als een casseine bron qua opname. Beetje nutteloos om te mengen dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X