inname probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• inname probleem

hallo,
    Ik heb een probleem met het innemen van mijn supplementen...
    ik heb nu whey proteine van 'MASS' maar kryg dit gewoon niet binnen
    de eerste dagen was het geen probleem maar ben het nu zo beu dat ik het gewoon niet meer binnen krijg! (braken)

Ook neem ik Amino 4800 (slikpillen) hier heb ik ook problemen mee
    Kan ze niet al te makkelijk binnen, en zeker niet omdat ze redelijk groot zyn.
    Doe ze meestal in 2 en dan met een boterham lukt het wel (alleen is de pil dan wat scherp -> soms keel pyn)

mensen die kunnen helpen? dankje.

grtjes, illjas.

Pillen in de blender met poeder, water erbij (goed vloeibaar maken), neus dicht en zuipen die handel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Pillen in de blender met poeder, water erbij (goed vloeibaar maken), neus dicht en zuipen die handel.
      dan moet ik braken

Comment

Dan moet je je rotzooi verkopen en nieuwe rotzooi die beter smaakt kopen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Wil niet zeggen dat je je niet aan moet stellen, maar ik heb zelf ook niet echt zoiets lekker spul dit. Pillen heb ik geen probleem mee, slik visolie, biergist en ben van plan BCAA"s dus ik snap niet hoe jij je visolie binnenkrijgt dan, en als je dat niet neemt wat doe je dan met whey en amino's ?

Als je echt een gross echt gross (en dan bedoel ik bv soja eiwit, OMFG serieus dat heb ik echt een keer uitgekotst maar ik kan me niet voorstellen dat een commercieel whey product zo smaakt) dan moet je idd alles verkopen of wegkijlen en nieuw spul kopen (Ik raad je optimum nutrition aan daar heb ik zo'n beetje alles geprobeerd en niks is vies)
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Wil niet zeggen dat je je niet aan moet stellen, maar ik heb zelf ook niet echt zoiets lekker spul dit. Pillen heb ik geen probleem mee, slik visolie, biergist en ben van plan BCAA"s dus ik snap niet hoe jij je visolie binnenkrijgt dan, en als je dat niet neemt wat doe je dan met whey en amino's ?

Als je echt een gross echt gross (en dan bedoel ik bv soja eiwit, OMFG serieus dat heb ik echt een keer uitgekotst maar ik kan me niet voorstellen dat een commercieel whey product zo smaakt) dan moet je idd alles verkopen of wegkijlen en nieuw spul kopen (Ik raad je optimum nutrition aan daar heb ik zo'n beetje alles geprobeerd en niks is vies)
            Zijn erg lekker idd
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

het is niet dat ik het niet lust hoor... het is gewoon zo dat ik het zo beu word, dat het wel vies word...

Comment

Originally posted by Illjas View Post
                het is niet dat ik het niet lust hoor... het is gewoon zo dat ik het zo beu word, dat het wel vies word...
                Katheter

Comment

Heb nu Mega Gainer aangeschaft, deze blijkt goed binnen te gaan

Comment

Over braken gesproken..Ik ben sinds een paar dagen aant het bulken, en vanochtend volgens mij een beetje teveel hooi op me vork genomen, Ik was lekker aant genieten van me broodje pindakaas maar ik had al het gevoel dat ik vol zat, dus ik dacht ik neem nog 1 hap..maar dat was ni zo verstandig,wou het doorslikken maar ik kokhalsde dus kwam al me voedsel er weer uit zetten verdomme!!! Gelukkig stond de prullenbak recht naast me haha..Was niet misselijk ofzo maar was wel me voeding kwijt dus heb daarna meteen weer wat gegeten maar zat wel kwart van de dag zonder brood pfff...iemand dit ook weleens gehad toevallig??

Comment

Te vaak helaas. Had dan een grote bak havermout (omstreeks 175-200gram) met een halve liter melk, schep wei en doorladen dan. Vaak genoeg ontbijt er weer uitgekotst.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Te vaak helaas. Had dan een grote bak havermout (omstreeks 175-200gram) met een halve liter melk, schep wei en doorladen dan. Vaak genoeg ontbijt er weer uitgekotst.
                        Gold dit ook voor dezelfde hoeveelheid Brinta voor jou (met dan wel een liter melk )

Heb zelf nog nooit gekotst na/voor/tijdens het eten (behoudens een uitgelopen stapavondje). Indien je maag vol zit, kun je vaak nog wat vloeibaars proberen. Op een gegeven moment rek je maag wet wat uit, zodat je meer tot je kunt nemen, maar ik geloof niet dat dit hier het probleem is.

Verandering van spijs doet in ieder geval eten. Zoek de correcte producten uit de diverse stickies en een gewoon wat je lekker vind. Houd je niet van pindakaas (al dan niet op een ogenblik) vervang het dan voor andere nootjes e.d.
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Haha dat zijn de mindere dingen he! En dan nog wat..ken je het gevoel van vol zitten maar toch nog honger hebben?? Ik heb dat de laatste tijd vaak en weet ni waar het vandaan komt, dan neem ik nog wat te eten maar zodra ik de eerste hap na binnen heb voel ik dat er niet meer bij kan anders gebeurt hetzelfde als vanochtend dus..

Comment

Dat ken ik ook ja. Dat is pas echt irritant. Heb dat zeker tijdens het trainen. Heb ik al een klotsende maag van al het zuipen en een dorst man... En dan op het einde nog wel eens kotsen als ik daar dan aan toe geef. Zwaar kut.

@ Tax
                            Ik neem geen brinta meer, puur omdat het volume te groot is om prettig mee te bulken.

sigpic

Comment

Op den duur gaat iedere shake tegenstaan. Eigenlijk alles wat je meerdere keren per dag, iedere eet of drinkt gaat tegenstaan. Sommige producten wat eerder dan andere.
                              Probeer creatief te zijn en doe eens een keer wat fruit of een bolletje roomijs in je gainer. Een andere smaak of texture kan voor de afwisseling al wonderen doen.

Dikke pillen stop je in een lepel vla of yoghurt en het glipt zo naar binnen!
                              www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X