ben 54 jaar oud en train al 4jaar.gebruik aminozuren 2500 en kreaklynen train 3 keer per week en ook nog 3 keer per week lopen op vetverbranding. ik weet jullie jongeren lachen met mij maar over 5jaar waren mijn armen lam en kon geen 100gram heffen.ben in massa goed bij gekomen maar vraag een gezond produkt voor een sneller resultaat
voedigssupplementen
Collapse
X
-
super op deze leeftijd !
erg belangrijk is dan goede vitamies, glucosamine, omega 3 capsules.
Voor de rest is voeding erg belangrijk, groot gedeelte zal uit vet moeten komen om de testosteron te boosten denk ik. Wellicht een natuurlijke testbooster erbij omdat de waardes op deze leeftijd niet hoog zullen zijn.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
-
Wij lachen niemand uit om diens stats. Op uw leeftijd kan een testosteronbooster wel toevoegen, en anders kunt u wellicht kijken naar een NO-booster. Met de eerste zou ik wel uitkijken dat u wat uitzoekt wat echt werkt (denk aan Novedex XT, 6-OXO, Supermass FX met Hyperdrol X2), en voor het tweede zou ik kijken naar bijvoorbeeld Ultimate NOX pump van Dorian Yates.
Met een pompproduct heeft het overigens zeker zin om te kijken of u ook een testertje kunt krijgen. Als u er niet goed op reageert, is het per slot van rekening zonde om er een hele doos van te kopen. Met de testosteronboosters heeft het aanvragen van een tester weinig zin, het duurt langer voor het product om te gaan werken dan dat u aan testerdosis heeft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
inderdaad op deze leeftijd alleen maar complimenten....
een testbooster als tribustim van revolutions of
een iets sterkere versie is diesel testhardcore
Sports Nutrition :: Testosteron Boosters :: Get diesel - Test hardcore
Misschien om te beginnen Z-bol van interactive nutrition
Sports Nutrition :: Testosteron Boosters :: Interactive nutrition - Z-Bol
Er zijn wat dat betreft genoeg supplementen te krijgenDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Is het Oudtje of Oudje
U vraagt een gezond product voor sneller resultaat. Het voorbeeld van de testosteronboosters is al gegeven. Zou U inderdaad, nee ik zeg we je, zou je kunnen proberen. Er zijn al een aantal voorbeelden gegeven. Ik ga er nog een geven: RPM en Drive van het merk Applied Nutriceuticals. Daar ben ik zelf been aan het experimenteren en het bevalt goed. Het is een combinatie van energie voor de training, een goede pomp en een verhoging van de testosteronspiegel (in theorie). Op je leeftijd zou dat inderdaad een goede toevoeging (kunnen) zijn. De voorbeelden van andere testoboosters ken ik niet, maar zullen ongetwijfeld van top kwaliteit zijn
Het voorbeeld van Omega-3 is al gegeven. M.a.w. visoliecapsules. Dat raden wij eigenlijk iedereen aan. 2-10 capsules per dag is het (door ons) aanbevolen hoeveelheid.
Misschien dat u creatine eens wil proberen. Op (creatine) monohydraat reageren de meeste wel goed. Het is tevens ook nog redelijk goedkoop. Naar mijn weten is het gebruik van creatine niet leeftijdgebonden.
Water is ook een wondermiddel ! Vergeet niet minimaal 6 (grote) glazen water per dag te drinken.
Vanzelfsprekend is kennis over oefeningen, trainingsschema's en VOEDING het beste wat je voor je lichaam kunt doen.
Succes !Evolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
Beste Oudtje,
Je hebt al 2 goede producten te pakken. Creatine en Aminozuren.
Ervan uitgaand dat je doelstelling is spiermassa en kracht toename zonder vet toename zou ik hetvolgende adviseren.
' s Ochtends bij het ontbijt een Whey shake of aminozuren om het tekort na de 8 uur slaap weer snel aan te vullen.
Voor de training de aminozuren die je al hebt en evt. een trainingsbooster om lichaam en geest op scherp te zetten.
Direct na de training de Kre-Alklayn die je al hebt en een goede post-workoutshake om het lichaam zo snel mogelijk weer te laten herstellen en voeden.
Voor het slapen gaan een Caseine nacht eiwit.
Uiteraard zijn training, rust en voeding de belangrijkste ''ingredienten'' van vooruitgang, maar de juiste supplementen kunnen zeker een steentje bijdragen.www.sportfood.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment