Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

So dat is me nogal een review zeg :O
    Vond het best fascinerend hoe het er geschreven stond. Dat het zo geweldig was enzo.
    Maar je moet er dus alleen van kotsen :P
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Jammer dat het je zo kut bevalt bro.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@Possel, ik heb normaal nooit last behalve toen ik crack/caffeine nam dus kan wel degelijk casaul verband aantonen

Wilde toch zo objectief mogelijk blijven en heb daarom (in favor of crack dus) eens geprobeerd met een caffeine pil, geen crack deze keer.

Ben wel ziek op moment, maar had woensdag training geskipped en had zo de pest erin dat ik maar gewoon gegaan ben. Ging dus wel training in met zwaar vertiefde toestand.

Caffeine pil 15-20 min voor trainen genomen en het was weer raak, zij het in mindere mate, exact hetzelfde als wat ik had met crack zonder caffeine. Na rug gedeelte misselijk, 12-15 min gewacht tot ik weer kalm was en toen gaan squatten, geen last meer gehad (behalve toen ik beetje opbraakte toen ik unrackte maar dat hoort erbij )

Dus voor de volledigheid ik kan niet zeggen dat crack direct de enige rescource (typ ik nou goed heb al 3x verbeterd lol) is die voor misselijkheid zorgt, caffeine an sich (in 200mg tegen 100mg van crack) heeft ook een soortgelijk effect op mij. Ik ga er van uit dat ik niet misselijk wordt vanacht, als dit wel zo is ligt het aan caffeine als dit niet zo is is crack de schuldige, ga maar uit van niet. Zo wel dan post ik dat nog wel even.

Zal jullie dus niet per se crack afraden, maar als je ineens misselijk wordt weten jullie tenminste dat je niet de enige bent
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Resource. En je bent dus overgevoelig voor cafeïne, en gok dat er ook cafeïne in crack zit.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Jup 100mg

Juist resource dus, ben echt zo clouded op moment echt ongelofelijk

Wat wel vreemd is, omdat ik zo verkouden ben down ik 2-3 liter thee per dag en ik neem aan dat daar ook wel caffeine in zit, misschien omdat die afgifte geleidelijker is, kan me vinger er niet op leggen

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

In thee zit maar heel weinig cafeïne. Plus dat het zwaar verdund is, en je dus inderdaad een geleidelijkere afgifte hebt. Aan de andere kant echter, als je van 100mg al zo stuitert... Jij kunt zeker ook totaal niet tegen koffie of red bull?

sigpic

Comment

Niet meer denk ik, toen ik nog caffeine dronk heb ik wel eens gewoon om te proberen of eht kon 3 blikjes gedowned 30 minuten voor slapen (en gedurende de dag ook gewoon caffeine drinken), niks mis mee. Was tijdje dat ik gewoon energydrankje op me nachtkastje had staan voor als ik snachts wakker werd, vond zo lekker

Kan wel met zekerheid zeggen dat ik compleet immuun was voor caffeine, heb wel dagen gehad dat ik een 6pack energydrankjes en 5-10 koppen koffie dronk en gewoon in 5 min in slaap viel, nergens last van. Dronk lang geleden wel is 3-4 liter cola op een dag dus zat er al vroeg in

Dus heb echt geen idee wat het is, gewoon vreemd.

Heb nog wel 397 caffeine pille over

Comment

Ja het is inderdaad jammer, maar ik kan niet zeggen dat ik meer reacties hoor als deze...
                  Dus zou niet per definitie crack de schuld geven. De meeste reacties zijn positief.

Al vinden de meeste labrada supercharge en NOX pump beter. Alleen is nox pump niet meer te
                  krijgen helaas
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                    Ja het is inderdaad jammer, maar ik kan niet zeggen dat ik meer reacties hoor als deze...
                    Dus zou niet per definitie crack de schuld geven. De meeste reacties zijn positief.

Al vinden de meeste labrada supercharge en NOX pump beter. Alleen is nox pump niet meer te
                    krijgen helaas

Ik persoonlijk vond tog dat crack beter werkt als nox pump, waar ik overigens nix van merk !!!

Comment

oke heb em vandaag gekocht en een half uur geleden 1 maatschepje gepakt zoals er op de verpakking staat ( altijd beginnen met 1 maatschep en dan kun je eventueel 1 tot 3 maatscheppen pakken ) noouuu vind het dikke puinzooi , is onderhand een half uur later en merk er echt NUL komma NUL van

Delen mensen deze mening met mij of gewoon meer pakken en dan knalt het wel ?
                      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                        oke heb em vandaag gekocht en een half uur geleden 1 maatschepje gepakt zoals er op de verpakking staat ( altijd beginnen met 1 maatschep en dan kun je eventueel 1 tot 3 maatscheppen pakken ) noouuu vind het dikke puinzooi , is onderhand een half uur later en merk er echt NUL komma NUL van

Delen mensen deze mening met mij of gewoon meer pakken en dan knalt het wel ?
                        Ik ben het met je eens hoor.
                        Heb 1 pot geprobeerd en merkte niks!
                        Terwijl iedereen zegt dat je ermee knalt.
                        Voor mij Revolution Crack nooit weer!!

Comment

gebruik hem nu ook , maar vind het effect niet bepaald HEEL geweldig , voel alleen een lichte tinteling , heb hiervoor noXplode gebruikt en dat sloeg veel meer aan dan dit , geen super geweldig product , 5/10

Comment

..

toen ik voor het eerst crack op had stond ik als een gek te stuiteren, pakte (niet overdreven) veeel meer kilo's als normaal. alleen echter al bij de >Tweede< dosering was het al stukken minder. 3 weken later, en 3 scoops per serve, voelde ik er niks meer van. Restant weggedaan aan een jongen op de sportschool die het wilde proberen.

BSN --> No xplode stukken beter, ben nu aan de pot begonnen gecombineerd met cellmass en een mooie pot whey isolaat.

Reactie verschilt per lichaam maar crack staat bij mij in een zeer zwarte schaduw vergeleken no xplode - Cellmass

Comment

Veel verschillende reacties over dit product..... Zo zie je maar... bij de een werkt het wel, en de ander niet....

Over het algemeen toch een goed supplement naar wat ik ervan hoor

Comment

Ik kan nu eindelijk mijn eigen mening er over geven:
                                goed supplement, ben nu 2 weken bezig... de eerste dagen KNALDE ik echt
                                nu al wel een stuk minder maar voel het nog wel werken

conclusie: in verhouding duur supplement tegenover bijvoorbeeld supercharge of no explode
                                want je doet een stuk minder lang met de pot. Wel aardig kwa werking vooral de eertse week.
                                Dus als je een keer een week echt wilt knallen......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X