Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
    Ik kan nu eindelijk mijn eigen mening er over geven:
    goed supplement, ben nu 2 weken bezig... de eerste dagen KNALDE ik echt
    nu al wel een stuk minder maar voel het nog wel werken

conclusie: in verhouding duur supplement tegenover bijvoorbeeld supercharge of no explode
    want je doet een stuk minder lang met de pot. Wel aardig kwa werking vooral de eertse week.
    Dus als je een keer een week echt wilt knallen......
    Hier ben ik het ook mee eens..
    Ik heb dan de eerste keer een proefzakje genomen (3 doseringen)
    Toen dacht ik ff dat ik opsteeg..
    verdere training veel energie, goede pomp!
    Alleen idd een duur supplement, als je steeds de max dosering neemt ben je er met 3 weken doorheen

Comment

Wat is het actieve ingredient eigenlijk?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Persoonlijk heb ik meer aan No-explode t.o.v. crack. Voor beide producten geldt echter: jammer dat het zo rap went
        Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Wat is het actieve ingredient eigenlijk?
          Ik heb geen idee..
          Er zitten wel verschillende soorten creatine maar de hoeveelheid ervan zegt mij niks..

Comment

Beta-alanine speelt ook een grote rol.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ik was laatst klaar met mijn tweede ton Supercharge. Toen heb ik even een weekje zonder getraind, maar toen bedacht ik me dat ik nog testers had van Crack. Dus ik dacht laat ik voor de grap eens zo'n tester van Crack proberen voordat ik iets nieuws bestel. Hierbij mij (misschien voorbarige) bevindingen:

k had dus gewoon zo'n tester genomen, maar de bedoeling was 1/3 van de zak, dus 15 gram wat ook aangeraden werd in een paar topics. Op de verpakking zelf staat dat je het hele zakje moet nemen (45gram/3 scoops), Maar dat is dus eigenlijk te veel voor de 1e keer (1 scoop). Dus ik zo'n scoop zoeken in een oude pot, ik ervan uitgaande dat die 5ml was aangezien hij best wel klein was, en ik dus 3 volle scheppen opgelost. Later zag ik pas dat die scoop 10ml was, dus heb eigenlijk een normale serving van 30 gehad de 1e keer

Na het trainen was ik wel redelijk gesloopt, ging pas rond 3u slapen denk ik. Werd ik om 5u opeens wakker, kon niet meer slapen... Pas om 7u ongeveer in slaap gevallen weer, komt waarschijnlijk door die hogere dosis plus dat ik relatief laat was gaan trainen (18.30u). Op andere trainingsdagen (ochtend/middag) had ik ook onrustige nachtrust. Heavy spul dus... Ik vond het trouwens ook wel goed te drinken. Lees wel vaker dat mensen het bitter vinden of niet te drinken, evenals No-Xplode. Maar ik vond het heerlijk (orange)

Mja na 30min trainen merkte ik dat ik qua kracht/energie veel minder had dan met Supercharge. Misschien was de opname wat langzaam dit keer bij mij (had volgens mij wel gegeten uur of meer daarvoor) Pomp was wel goed. Uithoudingsvermogen ook iets meer, en enorm veel meer drive om te trainen (minder rust tussen setjes). Gaandeweg de training niet echt meer op gelet, gewoon geknald (rug/triceps/schouders) Vandaag een normale portie gedaan (rest van het zakje op lege maag) en ging wel lekker opzich. Ging benen trainen. Begin dan altijd met squats. Vorige week was mijn max. 110kg. Vandaag voelde dat wel goed, dus ik dacht laat ik voor de grap hoger proberen, dus 4x25kg schijven erop (120kg). Nou dat ging nog best goed, was wel verbaasd. Echter maar 6 herhalingen de 1e keer en de 2e keer 4 herhalingen. Zwaarder ben ik maar niet gaan, want ik voelde wel aan mijn knieen dat dit aardig de max was die ik kon doen. Voor mijn gevoel had ik best nog ff 130kg kunnen doen, maar kreeg (ondanks gebruik van een riem/gordel) toch een beetje steken in mijn onderrug, dus ben na twee keer zo zwaar maar ff gestopt. Heb in totaal gedaan 12x40kg (opwarmen), 12x70, 8x90, 8x110, 6x120, 4x120.

Heb niet echt het gevoel dat het extreem nadrukkelijk zijn werk doet en je als een idioot aan het stuiteren bent. Bij mij slaat het ook aardig laat in voor mijn gevoel, pas halverwege of bijna aan het eind van de training. Bij Supercharge voelde je ook niet echt iets vreemds, maar je merkt wel het verschil wanneer je zonder pre workoutshake traint. Ik heb verder gewoon de oefeningen gedaan die ik normaal ook doe. Sommige gingen net ff iets lekkerder, bij andere had ik het gevoel dat met Supercharge het veel beter ging. Kan psychologisch zijn, kan ook zijn dat ik er gewoon totaal niet op gelet heb om goed te vergelijken. Omdat bij Crack ik het gevoel krijg om sneller achter elkaar setjes te doen, ben je misschien minder hersteld voor de vorige set. Met Supercharge nam ik gewoon voldoende rust en dan knallen. Zelfs met korte rust (als ik met een maat van me train) dan wil het allemaal nog goed lukken. Met Crack en korte rustpauzes dus niet. Met Crack en MET meer rust tussen de setjes, merkte ik dus wel dat het iets beter ging (zie squat vb.) Supercharge wordt ook sneller opgenomen, vooral op lege maag. Ze hebben het ook over tintelingen die je krijgt in je spieren voorafgaand aan de training etc, mja niet echt gemerkt. Daarvoor zou ik het eigenlijk langer moeten testen.

Dit is een verhaaltje wat ik afgelopen weekend dus had getypt. Ondertussen heb No-Xplode en Cellmass gehaald, en dat bevalt me nu al beter als Crack. Bij de bestelling kreeg ik weer wat testers van Crack, mja of ik ze nog ga gebruiken moet ik nog maar zien

Comment

Hallo mensen, ik ben Jeroen en nieuw op dit forum. Ik doe nu een jaar lang aan kracht training zo`n 5 dagen per week a 1,5 uur per dag. Om wat meer gewicht te kunnen pakken heb ik revolutions Crack gekocht maar het doet bij mij helemaal niets? Ik begon met 1 scoop op 1 glas, toen 2 op 1 glas nu 3 op 1 glas maar het geeft totaal geen van de effecten die het zou moeten hebben. Hebben hier meer mensen ervaring mee?

Comment

Neem je het op een lege maag? Hoe lang ben je er al mee bezig?
                  Groeten

Comment

Nee niet op een lege maag, meestal ga ik een uur na het eten sporten, neem het 30min van tevoren. heb het nu 3x gebruikt zonder effect.

Comment

Originally posted by mustang9 View Post
                      Hallo mensen, ik ben Jeroen en nieuw op dit forum. Ik doe nu een jaar lang aan kracht training zo`n 5 dagen per week a 1,5 uur per dag. Om wat meer gewicht te kunnen pakken heb ik revolutions Crack gekocht maar het doet bij mij helemaal niets? Ik begon met 1 scoop op 1 glas, toen 2 op 1 glas nu 3 op 1 glas maar het geeft totaal geen van de effecten die het zou moeten hebben. Hebben hier meer mensen ervaring mee?
                      Welkom!
                      Leuk dat je je voorsteld en het "Crack" topic!
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nee niet op een lege maag, meestal ga ik een uur na het eten sporten, neem het 30min van tevoren. heb het nu 3x gebruikt zonder effect.
                        neem het zo'n 1,5-2 uur na je laatste goede maaltijd, en dan half uur later trainen.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          neem het zo'n 1,5-2 uur na je laatste goede maaltijd, en dan half uur later trainen.
                          Dat word een beetje een probleem, ik ben iedere dag om 18:15 thuis van m`n werk, moet dan eten en sporten en om 21:00 weer thuis zijn voor wat prive zaken. in welke volgorde zou jij het in mijn geval doen? Eerst Crack nemen, dan sporten dan eten of anders?

Comment

Dat word een beetje een probleem, ik ben iedere dag om 18:15 thuis van m`n werk, moet dan eten en sporten en om 21:00 weer thuis zijn voor wat prive zaken. in welke volgorde zou jij het in mijn geval doen? Eerst Crack nemen, dan sporten dan eten of anders?
                            Ik zou ermee stoppen want het werkt dus niet voor jou.
                            Als je nu al 3 scoops moet nemen zonder resultaat hoef je het ook niet verder te proberen.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

genoeg op je werk eten tot 5 uur ongeveer, als je thuis komt crack nemen en na je training je avond eten

Originally posted by Ashley View Post
                              Ik zou ermee stoppen want het werkt dus niet voor jou.
                              Als je nu al 3 scoops moet nemen zonder resultaat hoef je het ook niet verder te proberen.
                              zoals hij zegt neemt hij het niet op een lege maag, dit kan het probleem zijn toch?
                              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                                genoeg op je werk eten tot 5 uur ongeveer, als je thuis komt crack nemen en na je training je avond eten
                                Ok dat kan ik nog proberen. Ik moet nog wat aan mijn voeding gaan doen, wil niet echt een bodybuilder worden maar wel meer spier kweken. Wat kunnen jullie mij adviseren om te eten tot 5 uur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X