Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb die nieuwe no explode nt gehaald.
    en je gaat er echt keihard op
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

• Originally posted by koenv91 View Post
      ik heb die nieuwe no explode nt gehaald.
      en je gaat er echt keihard op
      +1 beest spul!
      Groeten

Comment

• Nieuwe xplode NT raad ik ook iedereen aan... vooral diegene die naar crack vragen... De nieuwe crack komt half januari waarschijnlijk pas in NL binnen. Als hij binnen is zijn wij er natuurlijk ook meteen bij maar dat is terug te vinden op onze website
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Originally posted by Sports-Nutrition View Post
          Nieuwe xplode NT raad ik ook iedereen aan... vooral diegene die naar crack vragen... De nieuwe crack komt half januari waarschijnlijk pas in NL binnen. Als hij binnen is zijn wij er natuurlijk ook meteen bij maar dat is terug te vinden op onze website
          1 pot is van mij!!

Comment

• Klopt het dat de nieuwe Crack goedkoper wordt dan de oude?
            En hoe komt het dat Crack op de Amerikaanse sites niet wordt verkocht?
            Groeten

Comment

• Telkens lees ik van jullie proefje dit proefje dat... Heb in 28 jaar nog nooit iets zomaar gekregen om te proberen of te testen... Vreemd hoor, geloof er ook geen moer van....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                Telkens lees ik van jullie proefje dit proefje dat... Heb in 28 jaar nog nooit iets zomaar gekregen om te proberen of te testen... Vreemd hoor, geloof er ook geen moer van....
                Dat je een test booster niet probeert begrijp ik wel, veel andere troep begrijp ik ook.
                Maar heb je ook nooit pre-workout supplementen geprobeerd? Dat zijn dingen die je bij de eerste keer al merkt, en ja het is niet nodig en zal ook je resultaten niet echt sterk beinvloeden. Maar je traint er wel lekker op.
                Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                  Dat je een test booster niet probeert begrijp ik wel, veel andere troep begrijp ik ook.
                  Maar heb je ook nooit pre-workout supplementen geprobeerd? Dat zijn dingen die je bij de eerste keer al merkt, en ja het is niet nodig en zal ook je resultaten niet echt sterk beinvloeden. Maar je traint er wel lekker op.
                  Oeps sorry Revius je leest het verkeerd, of ik ben niet duidelijk genoeg...Ik wil het wel proberen hoor, ik krijg ze niet aangeboden... In 28jaar nog nooit.. Dat bedoelde ik ermee..Natuurlijk wil ik wel eens iets uitproberen, ben ook wel eens nieuwsgierig ernaar hoor... Zo heb ik n pot. pure creatine ethyl ester gekocht, heb nog geschreven kreeg pijn in mn kop ervan, dus hup 240 caps in de prullebak.. Zo ben je snel klaar met uitproberen... Dus geloof niet in testzakjes of zo, omdat ik ze niet krijg aangeboden.... Hoop dat ik het nu goed zeg?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                    Oeps sorry Revius je leest het verkeerd, of ik ben niet duidelijk genoeg...Ik wil het wel proberen hoor, ik krijg ze niet aangeboden... In 28jaar nog nooit.. Dat bedoelde ik ermee..Natuurlijk wil ik wel eens iets uitproberen, ben ook wel eens nieuwsgierig ernaar hoor... Zo heb ik n pot. pure creatine ethyl ester gekocht, heb nog geschreven kreeg pijn in mn kop ervan, dus hup 240 caps in de prullebak.. Zo ben je snel klaar met uitproberen... Dus geloof niet in testzakjes of zo, omdat ik ze niet krijg aangeboden.... Hoop dat ik het nu goed zeg?
                    Dat vindt ik raar. Toen ik crack had besteld kreeg ik een zakje no-xplode erbij. Raar dat je dat niet in 28 jaar hebt gekregen.

Comment

• Oh zo. Ik begrijp het, duidelijk.
                      Ik weet niet wat voor en waar jij je supps bestelt/koopt, maar tegenwoordig krijg je best vaak samples van whey smaakjes of van pre workout producten.
                      Groeten

Comment

• Twijfel of ik De nt versie van No xplode haal.. lees ook dat "Jack3d" goed spul is voor weinig geld...

Natuurlijk ga ik wel een monstertje nieuwe crack proberen

Comment

• Jack3d en No-Xplode NT kan je van uit gaan dat het een goede energiebooster is, maar of je er erg gevoelig voor bent is natuurlijk niet zeker.

No-Xplode NT vind ik hier bij de Nederlandse shops ook wel erg duur, heb hem zelf vanuit de VS en daar viel het mee.
                          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                            Oh zo. Ik begrijp het, duidelijk.
                            Ik weet niet wat voor en waar jij je supps bestelt/koopt, maar tegenwoordig krijg je best vaak samples van whey smaakjes of van pre workout producten.
                            Bestel altijd in behoorlijke kilo,s, vraag maar na... Ja krijg er n schepje bij, of de duizendste meng beker.... Verder nog nooit iets, ik zweer het... Waar ik bestel? Tegenwoordig hier , op site als het er staat...

Comment

• Ik geloof je op je woord hoor, vaak moet je er ook om vragen bij de opmerkingen of zo
                              Groeten

Comment

• Ohw? Ja weet ik veel, vraag nooit ergens om ook.. Bestel altijd gewoon... Bedankt Rev, zie je ik moet nog steeds leren.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X