Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crack is net echt crack man ben f*Cc*n stoned van dat spul.
    niet normaal Gek....

Iedereen die crack afkraakt en zegt dat je niks voelt, zijn gewoon amfetamine-junkies.

Of het slechter of beter is dan No-explode weet ik niet, Maar het doet ze werk zeker!!!

Kan keihard trainen met 1 scoop.

beter concentratie en meer lef....

voel me net superman zonder cap....

Comment

• Ok "Ruffneck"
      Groeten

Comment

• Zeg Wollah

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dat spul is dusdanig sterk dat ik en mijn vriend er gister avond bijna nokkie van gingen. en het smaakt vies. maar je word er wel beest van

Comment

• Sorry als ik even een oud topic bump maar ik heb het supplement crack ook net gehaald. Overdag ben ik al eens wat gejaagd en mijn hartritme ligt dan vrij hoog omdat mijn zenuwstelsel fucked up is van nature.
            Gaat je tikker van crack sterk omhoog? In dat geval loop ik best even bij de dokter langs als ik het gebruik

Comment

• Crack Revolutions is een geweldig product! Ik heb het 4-6 weken gebruikt. Het nadeel was dat ik op een gegeven moment 4 of 5 schepjes nodig had om het zelfde resultaat te voelen. Dat zal wel aan mij liggen denk ik zo. Maar ik zou um zeker proberen! Wat ze zeggen der over is gewoon egt waar! Ik liep als een dolle stier door heel de fitness ruimte met grote doppen. Iedereen dacht dat ik zwaar onder de drugs zat. Het voelt ook wel alsof je helemaal onder de zooi zit, enige mensen die hetzelfde er zo over denken?

Comment

• 4 a 5 scoops vind ik wel veel man, dan zal je op het laatst ook wel snel door je pot heen zijn gegaan. Maar crack is zeker de moeite waard vind het een goed supplement om lekker mee te knallen. En @ C. Coria hier zal je hartritme idd wel aardig van omhoog gaan ja maar je kan idd altijd even voor het geval dat naar de dokter gaan.

Comment

• Veel verkoopspraat, je krijgt er een zeer agressieve pump van maar wanneer je het enkele dagen achter elkaar neemt raakt je er aan gewend en heb je geen opgeblazen gevoel meer.
                  greets

Comment

• jammer alleen dat ook crack vervuild is met hormonen.
                    daarom werkt het ook zo goed.

Comment

• Crack is zeker een goede pre-workout supp, alleen jammer dat de prijs er ook wel naar is.

Er zijn zeker genoeg goedkopere alternatieven beschikbaar, die ook hun werk goed doen.

Comment

• Originally posted by piet friet View Post
                        jammer alleen dat ook crack vervuild is met hormonen.
                        daarom werkt het ook zo goed.
                        bron??
                        Als dat zo was zou het allang op de zwarte lijst staan..

Comment

• Iemand al ervaring met de vernieuwde versie?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
                            Iemand al ervaring met de vernieuwde versie?
                            Gewoon de 2e zeg maar?
                            Knalde goed bij mij.. Maar nu voelde ik letterlijk na een week al niks meer

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                              bron??
                              Als dat zo was zou het allang op de zwarte lijst staan..
                              Sportwereld - De man die zelf controle vraagt en dan positief test

Comment

• Ik meen mij iets te herinneren dat de 'oude' Crack inderdaad verboden middelen bevatte.
                                Dat mensen de nieuwe variant een stuk minder vinden (nadat ze dit hebben aangepakt)

Nieuwe Crack staat voor zover ik weet niet op een zwarte lijst.
                                En het blijft natuurlijk lastig, want er komt dagelijks meer op die lijst te staan.
                                Producenten proberen om de lijst heen te werken. De lijst wordt dan weer aangepast en opeens staat het dan toch op de lijst. Blijft vage shit.

Ik zou het zelf niet zo snel gebruiken. Nog steeds is alleen van creatine en whey aangetoond dat het 'werkt' de rest is vooral veel poeha. En werkt het wel... dan is het weer door 'stofjes' die (binnenkort) niet meer mogen.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X