Beste voedingssuplementen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste voedingssuplementen?

Hoi,

Ik ben nu een jaar bezig met krachttraining en zou graag beginnen met voedingssuplementen!
    Ik ben ongeveer 1m80 en 83kg. Ik wil mijn droge spiermassa verhogen en wat aftrainen omdat ik hier en daar nog wat vetreserve heb.
    Omdat ik van mijn eigen snel bijkom in gewicht, had de Lean Gain Ultimate Formula van Dorian Yates of Lean Gainer 2 van Interactive Nutrition in gedachte!
    Nu mijn vragen:
    Welke van de 2 kan ik het beste nemen?
    Is het interessant om dit nog te combineren met iets anders zoals een spierversterker zoals X-Factor of Hard Fast of proteineshake zoals Whey Instant of Protein80? Zoja, wat en welke?

Alvast bedankt
    Raf

Lean gainer van Interactive is niks mis mee, maar als je het geld hebt zou ik gaan voor DY. Je vergelijkt hier namelijk een Volkswagen Passat met een Lamborghini Diablo.

Zou er zoiezo wei bij kopen, en mocht je dan nog over hebben kun je altijd kijken voor wat extra's.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoi,

Alvast bedankt voor dat antwoord! Om dan terug te komen op de Whey die ik erbij kan nemen! Heb je hier misschien een voorstel wat ik het beste kan nemen want hier is zo ontzettend veel keuze in!
      Ik ga in ieder geval naar deze winkel waar ik ook mijn gainer ga halen:
      Nutrigen Sports and Healt Products. Sportvoeding Limburg, sportvoeding, sportvoeding geleen, sportvoeding sittard, sportvoeding born, sportvoeding heerlen, VEMMA, VEMMA Limburg, VEMME VOEDING, VEMMA producten, VEMMA verkoop, online shop, sportvoeding

Misschien kan ik het op hetzelfde merk houden namelijk:
      Ultimate Protein Formula van Dorian Yates
      Deze heeft de volgende inhoud: Micellar caseïne eiwit, Whey proteïne concentraat en isolaat, ei-eiwitten en glutamine peptiden.
      Voor meer info check:
      -- Nutrigen Sports and Healt Products. Sportvoeding Limburg, sportvoeding, sportvoeding geleen, sportvooeding sittard, sportvoeding born, sportvoeding heerlen, The best products for the best prices. Sportvoeding, Gezondheidscentrum, Spierversterkers,

En wat kan ik dan het beste doen? Twee shakes maken of één shake met de juiste hoeveelheden poeder en water?

Groetjes Raf.

Comment

Is lastig. De DY shake bevat ook caseïne, en dat samen met whey werkt synergetisch (beter dan wei alleen).

Maar met genoeg melk on the side heb je die synergie net zo goed.

Zou dus de Optimum Nutrition pakken (hoewel de myofusion van Gaspari ook goed schijnt te zijn, maar heb daar geen ervaring mee).
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Bedankt, dan ga ik het toch op de shake van Dorian Yates houden omdat ik door mijn werk en wisselende posten bijna nooit de nodige melk kan nuttigen. De shake kan ik dan gewoon fijn meenemen en op het werk drinken zonder dat ik ook nog de nodige melk moet gebruiken en is dit dus mooi meegenomen.

Dan nog een keertje dezelfde vraag, hoe gebruiken?
          Wat kan ik het beste doen? Twee shakes maken, één DY Ultimate Protein Formula en één Ultimate Lean Gain Formula van DY of één gehele shake maken met beide producten met de juiste hoeveelheden poeder en water wel te verstaaan?

Groetjes Raf.

Comment

Weet niet of het samen te zuipen is. Maar zou ze niet bij elkaar donderen. Zou de proteïneshake houden voor na de training, in combinatie met wat suikers, en de gainer op de andere momenten.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X