Lean Grow Extreme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lean Grow Extreme

Hoi, als kersvers lid hier, heb ik al meteen een vraagje:
    iemand ervaring met Lean Grow Extreme (van Sci-MX)?
    Neem het nu 10 dagen (2 shakes per dag) maar vroeg me af: vanaf wanneer begin je resultaat te zien? Is toch de bedoeling dat je daarvan "voller" komt te staan, toch? Ik train nu 4x per week.
    Let wel: ik train enkel om in rust er wat atletischer uit te zien en droog te komen, niet om een BB'er te worden :-)
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Zonder goede voeding zal het sowieso niet veel toevoegen. Dus hoe ziet je voeding eruit?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heb (nog) geen vast voedingsschema.
      Heb een kantoorjob van 9 tot 5, dus veel tijd om overdag te eten heb ik niet.
      Als ontbijt boterhammen met afwisselend kaas, choco, confituur en daarna een kom muesli met vruchten en halfvolle melk. Tussendoortjes zijn meestal een banaan, appel of een potje yoghurt met fruit. Verder nog boterhammen (grof brood) met kip, kalkoen of kaas, soms een slaatje met tonijn.
      Avondmaal varieert van rijst met kip, spaghetti, macaroni tot aardappelen met groenten (vaak broccoli, spinazie) of stuk vlees met slaatje en aardappelen. Drink wel ca. 2 liter water per dag en de 2 shakes Lean grow extreme. Ben 1m75 en weeg nu 68 kg.

Tips voor goede tussendoortjes zijn altijd welkom!

Comment

Ga maar eerst even lezen in de voeding sectie kerel.
        Op deze manier zal je nooit gaan groeien.

Kantoor baan en geen tijd om te eten??
        Zie de problemen niet heb er zelf ook en an kan de hele dag door eten.
        Who's the Chef

Comment

Tja, de ene kantoorbaan is de andere niet zeker?
          Heb de voedingssectie gecheckt, maar zie door de bomen het bos niet meer... Wat ontbreekt er aan wat ik nu zoal eet? Eet ik te weinig? Of niet te gevarieerd genoeg? Te onregelmatig? Of gewoon de foute dingen?

Ik sport ook nog eens 2x/week (minivoetbal), dus qua verbranding zit ik wel goed denk ik (plus m'n 4x fitnesstraining).

Probleem is ook dat ik niet zo'n "grote eter" ben, m.a.w. zit snel vol...

Als iemand hier een basis schemaatje zou willen posten, graag!

Comment

Originally posted by Vespa View Post

Als iemand hier een basis schemaatje zou willen posten, graag!

Nope.

En dat snel vol zitten is een vaak gehoorde smoes. Gewoon leren eten.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Oeps, blijkbaar is een basisschema ook al een kant-en-klaar schema...
              Alhoewel ook in de regels stond dat andere forumleden je kunnen helpen met aanvullen, suggesties, e.d. als je eerst zelf een schema post (wat ik gedaan heb). Nu ja... mijn excuses.

Dan krijg ik nog het verwijt dat ik een "smoes" gebruik omdat ik snel vol zit... Net daarom kom ik op zulke fora... misschien zit ik wel snel vol omdat ik de verkeerde dingen eet...? Ben gewoon een beginner die wat vragen heeft en hulp daarvoor zoekt op dit forum. Niet meer en niet minder.

Toch bedankt.

Comment

Het gene wat jij postte is geen schema. Verder om toch een antwoord te geven op je vraag je weet pas of je meer of minder moet eten als je eerst je behoefte hebt uitgerekend. Aan de hand daarvan kun je bepalen of je daar onder of boven wil zitten afhankelijk van je doel.

Als je er niet uit komt in de sectie voeding, wat ik opzich wel kan begrijpen, raad ik je aan eerst de sticky te lezen. Waarschijnlijk zul je het dan wat beter snappen. Verder als je snel vol zit, je zult gewoon moeten leren eten. Ookal klinkt het misschien stom. Probeer eerst gewoon steeds wat meer te eten zodat je maag zich aanpast en je na verloop van tijd automatisch meer kan hebben.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Bedankt Jordy! Kijk, daar heb ik nu wat aan!
                  Volgens de behoeftemeter (bedankt voor de tip) heb ik dagelijks 2296 kcal nodig, en gezien ik wil bijkomen, moet ik daar 200 à 500 kcal bijtellen.

Heb de sticky's gelezen, en ben nu idd al een pak wijzer
                  Zal een dezer eens een diëtist of dergelijke aanspreken en een gepersonaliseerd voedingsschema laten opstellen.

Bedankt!

Comment

Originally posted by Vespa View Post
                    Bedankt Jordy! Kijk, daar heb ik nu wat aan!
                    Volgens de behoeftemeter (bedankt voor de tip) heb ik dagelijks 2296 kcal nodig, en gezien ik wil bijkomen, moet ik daar 200 à 500 kcal bijtellen.

Heb de sticky's gelezen, en ben nu idd al een pak wijzer
                    Zal een dezer eens een diëtist of dergelijke aanspreken en een gepersonaliseerd voedingsschema laten opstellen.

Bedankt!
                    lekker zelf opstellen, kost tijd en moeite maar je krijgt er voldoening en veel kennis voor terug. Ga gewoon eens lekker puzzelen met schema's.
                    En als je moeite hebt met kcal binnen krijgen probeer dan eens wat in de blender te flikkeren en op te drinken.
                    Pindakaas, noten, volle melk zijn allemaal dingen met veel kcal
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X