Welke weight gainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke weight gainer?

Hallo,

ik ben sinds een half maandje gaan fitnessen, een vriend van me gebruikt van die shakes, maar ik hoor van heel veel mensen dat die echt niet te drinken zijn, althans sommigen dan.

Zouden jullie mij kunnen laten weten welke weight gainers nog wel te doen zijn, of zelfs lekker zijn?

En als laatste vraag zien jullie bij jezelf veel vooruitgang bij het gebruiken van deze producten?

Als je voeding goed zit, kunnen weightgainers je goed helpen met net dat extra zetje ja. Het kan een goede aanvulling zijn. Maar dan moet je wel zorgen dat je het ook als aanvulling gebruikt en niet als vervanger. Verder over de smaak, tja dat ligt eraan welke je hebt. De een is wel lekker de ander niet, ligt ook een beetje aan de prijs. Veel dure merken hebben namelijk wel een betere smaak voor de producten maar kwa kwaliteit scheelt het vaak niet echt veel met andere goedkopere merken die eigenlijk van kwaliteit net zo goed zijn. Je betaalt dus puur en alleen een stuk meer omdat 't dan beter te zuipen is. Niet altijd overigens, maar vaak wel.

Verder kun je vaak ook kiezen welke smaak je wil als het goed is, tenzij er bij de gainer maar 1 smaak is. Dus dan geld ook weer, aardbei kan je misschien wel lekker vinden en chocolade niet. Ligt dus ook aan jezelf wat je wel en niet lekker vind.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

'van die shakes'... Wat voor shakes? Zeker dat het weightgainers zijn? Of misschien is het een whey shake? Of iets anders?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik heb mammoth weightgainer gebruikt werk wel maar ik vind dat je de dosering nog wel aardig hoog moet doen dat hadi neit verwacht en raar genoeg ging hij zelfs toen ik de dosering verhoogde langer dan verwacht mee. ik denk in de winter dat ik eindelijk een echte dikkke bulk ga doen ofzo.
        on the road to get huge

Comment

Ik gebruik zelf nu al een hele tijd Complex Carb Gainer (smaak choco) van XXLnutrition.

Ben ik erg tevreden over en de smaak is best ok.

Inhoud per 100 gram: 43 gr complexe carbs, 36,6 gr proteine en 7,7 gr goede vetten en 393 cals. (zonder dikmakende suikers).

Kosten zijn 27,50 per 2.5kg als je er 4 tegelijk besteld.

Ik gebruik deze overigens standaard als ontbijt omdat ik s'morgens geen hap door mijn keel krijg.
          Last edited by Disco Thrasher; 28-05-2009, 12:16.

Comment

Originally posted by Sport4life View Post
            Hallo,

ik ben sinds een half maandje gaan fitnessen, een vriend van me gebruikt van die shakes, maar ik hoor van heel veel mensen dat die echt niet te drinken zijn, althans sommigen dan.

Zouden jullie mij kunnen laten weten welke weight gainers nog wel te doen zijn, of zelfs lekker zijn?

En als laatste vraag zien jullie bij jezelf veel vooruitgang bij het gebruiken van deze producten?

Serious mass is best lekker van optimum nutrition...
            Interactive nutrition maakt ook goede gainers
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik persoonlijk neem altijd als gainer de true mass van bsn maar zoals reeds vernoemt gebruik hem als supplement niet als vervanger je voeding is minstens 80percent van je resultaat

Comment

http://www.dutchgroceries.nl/images/...0Pindakaas.jpg
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Mammoth Banaan met melk is echt lekker.

Zelf drink ik het met water en is het nog steeds goed te doen.
                  IMO dan he.. een jaar geleden (toen ik begon) vond ik shakes enzo ook maar vies maar volgens mij raak je na een tijdje wel beetje aan vieze smaken gewend

Comment

Originally posted by little View Post
                    Mammoth Banaan met melk is echt lekker.

Zelf drink ik het met water en is het nog steeds goed te doen.
                    IMO dan he.. een jaar geleden (toen ik begon) vond ik shakes enzo ook maar vies maar volgens mij raak je na een tijdje wel beetje aan vieze smaken gewend

nee man is vies in het begin is het wel lekker ja maar na een paar shaakes is het niet meer te zuipen. als je van plan bent veel te kopen kan je beter twee kleine potjes kopen en dan twee verschillende smaken. in plaats van een grote emmer met bijvbeeld banaan.

ik had ook een emmer besteld en had ik achteraf wel spijt van dat ik niet twee kleine potje had gekocht met twee smaken.

dan kun je een beetje afwisselen is beter

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
                      nee man is vies in het begin is het wel lekker ja maar na een paar shaakes is het niet meer te zuipen. als je van plan bent veel te kopen kan je beter twee kleine potjes kopen en dan twee verschillende smaken. in plaats van een grote emmer met bijvbeeld banaan.

ik had ook een emmer besteld en had ik achteraf wel spijt van dat ik niet twee kleine potje had gekocht met twee smaken.

dan kun je een beetje afwisselen is beter
                      Met melk vond ik hem lekker blijven.
                      Met water ook weinig problemen mee...
                      Doe al sinds maart mammoth..

Smaken verschillen zullen we maar zeggen Sommigen waren/zijn weg van syntha 6.. vind ik weer niet alles (na een aantal keer, op begin wel lekker).
                      Last edited by little; 03-06-2009, 14:44.

Comment

Als je het voor de smaak doet moet je truemass nemen.... vanille
                        Dat vind ik de lekkerste
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ga maar eerst je sleutelen aan je voeding voordat je een gainer neemt.

Zie je zo vaak he, mensen die gelijk aan de wheightgainers gaan terwijl hun voeding stinkt.
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

serious mass geeft minder vol gevoel dan mammoth, mammoth beetje overhyped. en teveel suikers in verhouding. vandaar dat ik serious mass verkies boven mammoth2500

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X