Gratis Suplementen website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb ze nog niet ontvangen..
    Maar heb begin van de week wel een mail gekregen dat het in behandeling is en verstuurd is..
    Ik hoop het einde van de week binnen te krijgen en dan laat ik het weten!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      kat in een zak?

laat maar ff weten ben benieuwd
      Geen kat in de zak dus, ik heb vandaag de pillen binnen gekregen
      Ik had multivitaminen voor de man besteld en knoflook. Beide 100 pillen met een op de site vermeldde winkelwaarde van €30,-
      Ik heb €7,80 of zo betaald voor het verzenden.
      Ik kreeg een doosje in de brievenbus met daarin 2 zakjes waar de pillen in zaten waar nogmaals opstaat wat er precies in zit..
      Ik ben best tevreden..
      Dus voor diegene die het aandurft..

promo.fabules.nl

Ik wou er eigenlijk ook visolie bestellen maar volgens mij hebben ze dat niet..

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
        Geen kat in de zak dus, ik heb vandaag de pillen binnen gekregen
        Ik had multivitaminen voor de man besteld en knoflook. Beide 100 pillen met een op de site vermeldde winkelwaarde van €30,-
        Ik heb €7,80 of zo betaald voor het verzenden.
        Ik kreeg een doosje in de brievenbus met daarin 2 zakjes waar de pillen in zaten waar nogmaals opstaat wat er precies in zit..
        Ik ben best tevreden..
        Dus voor diegene die het aandurft..

promo.fabules.nl

Ik wou er eigenlijk ook visolie bestellen maar volgens mij hebben ze dat niet..
        volgensmij is dit van hetzelfde bedrijf als die mij vorige week (prive) belde
        om het uit te testen, idd alleen de verzend kosten betalen verder niets

maar ik ben daar niet zo weg van
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
          volgensmij is dit van hetzelfde bedrijf als die mij vorige week (prive) belde
          om het uit te testen, idd alleen de verzend kosten betalen verder niets

maar ik ben daar niet zo weg van
          Waarom niet?

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Waarom niet?
            Ja ben ik ook wel eens benieuwd naar idd.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Gratis? Ten eerste moet je jezelf dan afvragen, waarom is het gratis? Is het over de datum,en opnieuw verpakt? Is het product wat ze gratis aanbieden, het wel waard om te laten komen?. Als het n goed product is, waarom nemen de goede suplementen verdelers het niet allemaal over? Ik zelf vertrouw het echt niet en zal de site niet eens openen, pffffft dit was gratis.....

Comment

Het is gratis omdat de bedrijven die daar achter zitten graag reviews willen van hun producten. In de hoop dat het aanslaat wanneer er goede reviews komen. Een paar gratis producten uitdelen is voor hun een relatief goedkope marketingstrategie. Dat iets gratis is wil nog niet zeggen dat het slecht is. Just my 2 cents.
                AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Gratis? Ten eerste moet je jezelf dan afvragen, waarom is het gratis? Is het over de datum,en opnieuw verpakt? Is het product wat ze gratis aanbieden, het wel waard om te laten komen?. Als het n goed product is, waarom nemen de goede suplementen verdelers het niet allemaal over? Ik zelf vertrouw het echt niet en zal de site niet eens openen, pffffft dit was gratis.....
                  Ik heb hem dus wel geopend en er is helemaal niets mee..
                  Als je de site opent kun je lezen waarom de supps gratis zijn
                  en het verzenden kost je €3,70 of zo per product dus je kan niet alles gewoon maar bestellen want dan kost het je nog rdelijk wat geld.

Comment

En trouwens er staat niet eens een productmerk bij dus hoe kunnen ze reclame maken..?

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                      Het is gratis omdat de bedrijven die daar achter zitten graag reviews willen van hun producten. In de hoop dat het aanslaat wanneer er goede reviews komen. Een paar gratis producten uitdelen is voor hun een relatief goedkope marketingstrategie. Dat iets gratis is wil nog niet zeggen dat het slecht is. Just my 2 cents.
                      Dus? Jij bent niet de goedkoopste meer? Maar ja er zit wat in.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                        punt is dat je ze dan wel je gegevens moet geven. En als ze dat eenmaal hebben, wie weet waar je dan aan vastzit...
                        ja duhh, zonder gegevens kunnen ze het moeilijk naar je opsturen
                        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

lol

ik zagt dit op de website staan
                          Glucosamine 500MG 100stuks behoud spoepele gewrichten
                          spoepele gewrichten? fail!

erg veel supps hebben ze niet...
                          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

besteld

jongens ik heb 3 potjes besteld dus jullie horen binnen 3 dagen wat het is geworden ok?

Comment

allemaal leuk en aardig dat je het binnenkrijgt, maar dat zegt nog helemaal niks.
                              je weet nooit wat voor troep ze in die supps hebben gegooid.

Comment

hmm

dat is waar, maar ja aangezien je daar ook veel normale spullen kunt kopen en ze zeggen dat het een soort stunt is van fabrieken zodat ze kunnen zien wat er ongeveer verkocht word.

ik moet 3,95 per artikel betalen wat verstuurd word.... ik ga het gewoon proberen ik zie het wel.....

de kans dat ze er wat verkeerds inflikkeren is nihil want dan was het al bekend...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X