Ik gebruik BSN "Mass Stack" + True Mass van BSN .. Ik moet vaak naar de wc voor een grote boodschap en het is dan ook sorry voor het smakelijke detail .. waterig en erg dun .. is dit iets normaals?
Diarree
Collapse
X
-
Ik heb niet echt een voedings schema maar ik eet gezond en veel. Drinken doe ik zeker ook genoeg .. uitdrogen zal ik niet zo snel
Door mn werk kan ik me niet echt aan een eet schema houden .. kan alles weg gebruiken
Een foto heb ik momenteel niet .. echt belangrijk?Last edited by Mikev; 29-06-2009, 19:47.
Comment
-
Het gaat er niet om dat je strikt elke 3 uur eet, met als voorbeeld IF natuurlijk.
Maar je moet wel je dagelijkse behoefte aan k/e/v halen om zoveel mogelijk uit je training te kunnen halen. Minimale hoeveelheid eiwit voor herstel en spierbehoud, minimum aan goede vetten voor je hormoonhuishouding is iets wat iedere sporter nodig heeft.
Ik heb zelf ook 2 jaar zonder voedingsschema getraind omdat ik er niks van af wist en gewoon wilde beulen. Maar nu weet ik beter en zie ik ook resultaten.
En mijn opmerking was dat je niet geld uit moet geven aan supps als je voeding slecht is. Niet dat je niet zonder voedingsschema kan trainen.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
We wijken een beetje af ..
Mn vraag was of het door de supplement kan komen dat is zovaak naar de wc moet en mn ontlasting niet altijd even vast is.
* Naar mijn mening kan een supplement geen kwaad met veel sporten .. een supplement kan ook als herstel worden gebruikt.
Comment
-
Daar kan het aan liggen ja. Zou voorstellen met een van beide even te stoppen en kijken of het verbetert of niet. Zo ja, dan lag het aan het supplement waarmee je bent gestopt. Zo nee, dan flikker je het andere supplement eruit en begin je weer met degene waarmee je gestopt was."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Oke bedankt!
@Shredmaster : Ik zou graag willen maar met mn werk kan ik het niet makkelijk combineren .. Zou het echt zoveel uitmaken in mn resultaten? Ik eet genoeg weg naar mijn mening en let ook echt wel op met wat ik naar binnen prop .. Maar zoals ik al zei ik kan niet altijd mn eigen voeding regelen.Last edited by Mikev; 29-06-2009, 22:49.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment