Diarree

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diarree

Ik gebruik BSN "Mass Stack" + True Mass van BSN .. Ik moet vaak naar de wc voor een grote boodschap en het is dan ook sorry voor het smakelijke detail .. waterig en erg dun .. is dit iets normaals?

hoe is de rest van je voeding, en hoeveel drink je op een dag? Daar nog vitamines en mineralen bij?

Dan kunnen we wat meer raden, en een foto'tje zou wel handig zijn

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ik heb niet echt een voedings schema maar ik eet gezond en veel. Drinken doe ik zeker ook genoeg .. uitdrogen zal ik niet zo snel
      Door mn werk kan ik me niet echt aan een eet schema houden .. kan alles weg gebruiken

Een foto heb ik momenteel niet .. echt belangrijk?
      Last edited by Mikev; 29-06-2009, 19:47.

Comment

gezond en veel eten is niet voldoende. Zolang je voedingsschema niet goed is heb je er (bijna)niets aan om supplementen te gebruiken en is het ZONDE van je geld.

Verdiep je maar even in voedingsschema's van anderen.
        Go heavy or go home!

Comment

@ Shredmaster; zijn genoeg lui die zonder voedingsschema trainen. Ik heb ook geen voedingsschema. Eet gewoon wel veel kip, elke ochtend brinta, kwark voor slapen gaan etc. maar niet vast tijden vaste maaltijden.

Comment

Het gaat er niet om dat je strikt elke 3 uur eet, met als voorbeeld IF natuurlijk.
            Maar je moet wel je dagelijkse behoefte aan k/e/v halen om zoveel mogelijk uit je training te kunnen halen. Minimale hoeveelheid eiwit voor herstel en spierbehoud, minimum aan goede vetten voor je hormoonhuishouding is iets wat iedere sporter nodig heeft.

Ik heb zelf ook 2 jaar zonder voedingsschema getraind omdat ik er niks van af wist en gewoon wilde beulen. Maar nu weet ik beter en zie ik ook resultaten.

En mijn opmerking was dat je niet geld uit moet geven aan supps als je voeding slecht is. Niet dat je niet zonder voedingsschema kan trainen.
            Go heavy or go home!

Comment

We wijken een beetje af ..
              Mn vraag was of het door de supplement kan komen dat is zovaak naar de wc moet en mn ontlasting niet altijd even vast is.

* Naar mijn mening kan een supplement geen kwaad met veel sporten .. een supplement kan ook als herstel worden gebruikt.

Comment

Daar kan het aan liggen ja. Zou voorstellen met een van beide even te stoppen en kijken of het verbetert of niet. Zo ja, dan lag het aan het supplement waarmee je bent gestopt. Zo nee, dan flikker je het andere supplement eruit en begin je weer met degene waarmee je gestopt was.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

er zit creatine in die stack, wil weleens voor diarree zorgen. Maar alsnog zou ik even naar de rest van de voeding kijken.
                  Go heavy or go home!

Comment

Denk dat het ook wel aan je supps kan liggen.
                    Als ik een weightgainertje/eiwitshakje op heb glijdt het er ook soms uit hehehehehe

Comment

Oke bedankt!

@Shredmaster : Ik zou graag willen maar met mn werk kan ik het niet makkelijk combineren .. Zou het echt zoveel uitmaken in mn resultaten? Ik eet genoeg weg naar mijn mening en let ook echt wel op met wat ik naar binnen prop .. Maar zoals ik al zei ik kan niet altijd mn eigen voeding regelen.
                      Last edited by Mikev; 29-06-2009, 22:49.

Comment

Aangezien we niet weten wat hij qua vitaminen/mineralen binnen krijgt kan het daar ook aan liggen :P

Comment

Een overdosis vitamine C kan ook laxerend werken.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X