Geen proteinepoeder overdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen proteinepoeder overdag

Ik heb een vraag over een evt. vervanging voor mijn proteinepoeder gedurende de dag aangezien ik niet zo'n grote pot op mijn werk wil neerzetten

Zijn aminozuurtabletten een waardige vervanging gedurende de dag? Ik weet het (relatief kleine) verschil tussen proteinepoeder en aminozuren maar heb nog niet heel veel bevestigende verhalen gelezen dat aminozuurtabletten.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Groet, Wout

Je hebt zowiezo geen proteinepoeder nodig gedurende de middag dus probleem opgelost ga maar deftig voedingsschema maken

Welkom
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Maar als je toch proteïnepoeder wilt overdag, mik het gewoon in een boterhamzakkie... Zo moeilijk is dat toch niet?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Maar als je toch proteïnepoeder wilt overdag, mik het gewoon in een boterhamzakkie... Zo moeilijk is dat toch niet?
        Ja zo doe ik het ook.. shakebeker mee

Comment

met het V-diet nam ik gewoon een tas vol shakebekers mee waar de poeders en zo al in zaten. Hoefde op werk alleen water toe te voegen en klaar.

Comment

je kan toch gewoon de shakebeker meenemen met droog poeder erin, water erbij en schudden maar.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

zo doe ik het ook
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X