nieuw proteinepoeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw proteinepoeder

hey mensen!
    Ik wilde net een nieuwe pot whey gaan kopen (100% whey van maximize) maar dit was niet meer te vinden in de winkel... Er was wel nog Pro 85, ook van maximize. Hier zit zowel whey als casseine in en is ook erg laag in vet en koolhydraten. Kan ik dit gebruiken als PWO?
    Het zal warschijnlijk wel niet even goed zijn als die 100% whey, maar het is toch maar 750gram dus binnen een week of 3 weer de gewone.
    Die maximize is trouwens enorm duur als ik nu vergelijk met de prijzen op internet, volgende keer bestel ik gewoon 2.5 kg ofzo op internet
    @ ketIF

Internet is 9 vd 10 keer goedkoper.
    Whey en casseine combo wordt langzamer opgenomen dan 100% whey, niet ideaal als pwo maar je kan nu niet anders.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Laatste gebeuren over PWO is dat whey+casseine+carbs beter is dan alleen whey+carbs staat ook op het forum, post van je raad het al 3xl
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Die 100% whey van Maximize bestaat nog steeds..
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Kun je uitstekend gebruiken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bedankt voor de reacties!
            heb er ook enkele onderzoeken over gevonden op ergogenics, maarja ik heb niet echt een éénduidig antwoord gevonden... ik denk dat het best wel moet lukken hiermee, enkel spijtig dat de verdeling van whey en casseine niet op de pot staat.

@ Sancho: het wordt nog wel gemaakt maar de winkel waar ik meestal ga was uitverkocht
            @ ketIF

Comment

Als de volgorde whey-caseïne is, zal het waarschijnlijk maar weinig caseïne geven. Als het andersom is, kan het eigenlijk niet mis.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X