alweer een creatinevraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alweer een creatinevraag

Beste mensen,

Overal lees ik dat je creatine op vaste tijdstippen moet innemen, op trainingsdagen direct na de training, op niet trainingsdagen bij het ontbijt. Maar dan kun je toch ook geen standaard tussenpoos aanhouden? Stel dat je 's avonds traint en je neemt het erna, volgende dag train je niet dus je neemt het bij je ontbijt, zit er ongeveer 10 uur tussen. dag erna train je weer wel dus neem je het erna, zit er wel opeens bijvoorbeeld 30 of 40 uur tussen!
    En is het nou de bedoeling dat je het op je lege maag neemt of bij je onbijt? veel tegenstrijdigheden hierover.

Of loop ik nou te zeiken om niks en maakt het niets uit?

Thanx!
    ''Elke reis begint met een stap''

Denk niet dat je ook maar enig effect zult merken als je tussenpozen verlengt de ene dag en verkort de andere dag, met alle andere variabelen die veel belangrijker zijn is dit niet iets waar ik me hoofd over zou breken

Ik neem zelf bij ontbijt, en ommenabij de training, ene keer ervoor andere keer erna ligt beetje aan me tijdsbestek.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Thanx, ik ga morgen beginnen en wil zeker weten dat ik het goed doe. Mzzl

Comment

welke creatine heb je er zijn verschillende sommige zonder oplaadfase en die shit

Comment

Macht kein Flaus aus.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            welke creatine heb je er zijn verschillende sommige zonder oplaadfase en die shit
            Monohydraat poeder van de Tuinen. Toevallig was vorige week zowat alles in de aanbieding, maar ik heb nog nooit supplementen gebruikt, (naast whey) en wil gewoon bij de basis beginnen, vandaar de keuze hiervoor. Oplaadfase ga ik ook maar gewoon doen. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn hierover maar het is de eerste keer en ik volg gewoon de gebruiksaanwijzing, kan ik straks het best oordelen of het voor mij toegevoegde waarde heeft.
            Had me overigens verslapen vanmorgen dus heb de hele riedel een dag uitgesteld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X