Vitamust Fitness Booster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitamust Fitness Booster

Hey mensen,

Ik heb nu net 4 dagen Vitamust fitness booster gebruikt.En als ik ga trainen zweet ik me kapot.En me benen blijven soms trillen lijkt soms net of ik drugs op heb ofzo maar me vraag is heeft iemand er ervaring mee heb het gekocht voor 50 euro op internet Fitness Booster, spierversterker, natuurlijke en veilige anabolen voor sporters..
    Het lijkt ook net of ik meer kracht heb gekregen in die 4 dagen alleen slapen is soms wel moeilijk iemand die het kent?

Originally posted by eloy007 View Post
    Hey mensen,

Ik heb nu net 4 dagen Vitamust fitness booster gebruikt.En als ik ga trainen zweet ik me kapot.En me benen blijven soms trillen lijkt soms net of ik drugs op heb ofzo maar me vraag is heeft iemand er ervaring mee heb het gekocht voor 50 euro op internet Fitness Booster, spierversterker, natuurlijke en veilige anabolen voor sporters..
    Het lijkt ook net of ik meer kracht heb gekregen in die 4 dagen alleen slapen is soms wel moeilijk iemand die het kent?
    mwa, het net net als een hoge dosis caffeine die je ook vaak tegenkomt in een energie gevende stack.
    drink je normaal koffie?
    drink veel koffie, krijg je zelfde effect.
    of slik je medicatie? sommige kruiden gemengt met medicatie kan nogal negatieve invloed geven.
    Last edited by _joker_; 15-07-2009, 21:49.
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Nee drink helemaal niks ja een hooikoorts tab soms:P maar daar ligt het niet aan

Comment

Nee drink helemaal niks ja een hooikoorts tab soms:P maar daar ligt het niet aan
        Het goedje geeft je gewoon teveel energie waardoor je zo slecht slaapt en zweet.
        zoals bijv bij koffie.
        miss dat je er extra gevoelig voor bent.
        ben ik zelf ook namelijk.

wat je kan doen is de dosering verlagen, en kijken wat er gebeurt.
        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

ja ik denk dat ik hierna maar is creatine ga nemen is echt irri soms niet in slaap kunnen vallen.vaak doe ik doen nog wat push ups en sit ups.Maar kan het ook niet komen want heb laatste maanden hard getraint en veel conditie ook dat ik soms niet meer zoveel train en op dagen echt veel energie overhoud vooral op dagen dat ik niet gesport heb volgensmij hebben veel mensen daar last van ofniet?

Comment

kijk wat er in de tabs zit,
            is een veredelde vitaminepil.
            met wat kruiden oa ginseng.

mdae: wordt gebruikt in liftcremes,
            staat bekend om zijn tijdelijke opzwellende werking

OPC: helpt bij ontsierende aders, en maakt ruwe huid gladder
            verder nog wat aangevuld met vitamines

die gaat je dus geen 50% meer spiergroei opleveren,
            en geen duidelijk merkbare betere conditie.

kijk eerst eens voor je zomaar iets koopt
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              kijk wat er in de tabs zit,
              is een veredelde vitaminepil.
              met wat kruiden oa ginseng.

mdae: wordt gebruikt in liftcremes,
              staat bekend om zijn tijdelijke opzwellende werking

OPC: helpt bij ontsierende aders, en maakt ruwe huid gladder
              verder nog wat aangevuld met vitamines

die gaat je dus geen 50% meer spiergroei opleveren,
              en geen duidelijk merkbare betere conditie.

kijk eerst eens voor je zomaar iets koopt
              Had het nog liggen van een jaar geleden

Comment

ja ik denk dat ik hierna maar is creatine ga nemen is echt irri soms niet in slaap kunnen vallen.vaak doe ik doen nog wat push ups en sit ups.Maar kan het ook niet komen want heb laatste maanden hard getraint en veel conditie ook dat ik soms niet meer zoveel train en op dagen echt veel energie overhoud vooral op dagen dat ik niet gesport heb volgensmij hebben veel mensen daar last van ofniet?
                Als ik nog een paar setjes pushups doe voor ik mijn bed in stap hoef ik er ook niet op te rekenen dat ik binnen 5 minuten slaap. Ik probeer het uur voor ik ga slapen me niet al te veel meer in te spannen.

Comment

Originally posted by Emagix View Post
                  Als ik nog een paar setjes pushups doe voor ik mijn bed in stap hoef ik er ook niet op te rekenen dat ik binnen 5 minuten slaap. Ik probeer het uur voor ik ga slapen me niet al te veel meer in te spannen.
                  van die creatine ga je niet sneller slapen hoor gewoon naar bed gaan als je moe bent. niet bodynetter vermeijd lichtbronnen dat soort shit.. en melatonine werkt wel redelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X