TIPS inname Voedingssupplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TIPS inname Voedingssupplementen

Hai people,

Vaak loop ik na het sporten te klooien met allerei voed.supplementen die ik binnen no time tot me MOET nemen, zoals eiwitshakes en dextrose (volledigheidshalve: ik neem beiden tegelijk).

Alleen vind ik het een beetje vreemd staan in de kleedkamer...sta ik daar met zakjes, schudden in bekers, soms pilletjes creatine etc. (niemand doet het behalve ik).

Heeft iemand tips hoe ik dit toch op een snelle manier kan innemen, zonder dat iemand het hoeft te zien. Ik sport in de fitnessruimte op mijn werk, het zijn dus allemaal collegas. Ik wil wil niet dat men denkt dat ik iets anders tot me neem (met name de dextrose ziet er natuurlijk verdacht uit). Ik wil geen vreemde ideeën opwekken, zeker niet op mijn werk.

Waarom leg je niet gewoon uit wat je neemt en waarom?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Gewoon zeggen wat je tot je neemt, en niet stiekem doen want ja dan val je op... Als er daar niemand iets van begrijpt, dan ben jij de enige sporter die het probeert goed te doen.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Waarom leg je niet gewoon uit wat je neemt en waarom?
        Ik kan hier volledig inkomen, maar je mag wel niet vergeten da de meeste mensen niet echt verder denken dan hun eigen hersenen. En als je tegen iemand zegt da je shakes drinkt, dan ben je al niet natuurlijk meer bezig. Wij weten wel beter wat het juist doet, maar de meeste mensen zien dit anders, in mijn eigen ondervinding. Maar ik trek het mij allemaal niet meer aan.

Comment

Originally posted by PrStalker View Post
          Ik kan hier volledig inkomen, maar je mag wel niet vergeten da de meeste mensen niet echt verder denken dan hun eigen hersenen. En als je tegen iemand zegt da je shakes drinkt, dan ben je al niet natuurlijk meer bezig. Wij weten wel beter wat het juist doet, maar de meeste mensen zien dit anders, in mijn eigen ondervinding. Maar ik trek het mij allemaal niet meer aan.

Ik drink op mijn werk ook shakes en ja, daar stond iedereen in den beginnen heel raar van te kijken. Ik heb hen echter uitgelegd hoe en wat en waarom en of ze het nou nog steeds raar vinden of niet, ze weten in ieder geval wat het is. Lijkt mij toch een stukje beter dan wanneer ze blijven gissen en er hun eigen draai aan gaan geven.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Shake al thuis maken en gewoon opdrinken?
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ondoorzichtige shakebekers meenemen en dan met water vullen als je ze nodig hebt.
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Whey, dextrose en eventueel creatine of brinta kun je prima in een bidon bij elkaar gooien en na de training met water vullen en opdrinken.

Ik weet natuurlijk niet hoelang jou reistijd naar huis is maar volgens mij kun je ook best bijvoorbeeld een half uurtje wachten tot je thuis bent en dan gaan shaken, doe ik wel in elk geval.
                ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Ik drink op mijn werk ook shakes en ja, daar stond iedereen in den beginnen heel raar van te kijken. Ik heb hen echter uitgelegd hoe en wat en waarom en of ze het nou nog steeds raar vinden of niet, ze weten in ieder geval wat het is. Lijkt mij toch een stukje beter dan wanneer ze blijven gissen en er hun eigen draai aan gaan geven.
                  idd, vindt ik de beste oplossing, laat ze maar denken, je hebt het tenminste uitgelegd.

Shake al thuis maken en gewoon opdrinken?
                  Dit vindt ik minder, omdat ie dan meestal zo plat is teen da ge hem nodig hebt

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                    Whey, dextrose en eventueel creatine of brinta kun je prima in een bidon bij elkaar gooien en na de training met water vullen en opdrinken.

Ik weet natuurlijk niet hoelang jou reistijd naar huis is maar volgens mij kun je ook best bijvoorbeeld een half uurtje wachten tot je thuis bent en dan gaan shaken, doe ik wel in elk geval.

Dank voor al jullie tips!

- Uitleggen aan mijn collega's is geen optie. Ik heb circa 350 collega's.

- V.w.b. mijn reistijd, deze varieert nogal, aangezien ik nogal een vrij filegevoelige route heb. Dat kan varieëren van 20 min tot circa 45 min. (buiten het omkleden en douchen om). Dat wordt hem dus denk ik niet.

De tip die je mij gaf om alles bijelkaar te gooien in een (ondoorzichtige) bidon, spreekt aan. Ik ga vanmiddag meteen een xtra bidon halen.

Thx!!

Comment

Spijtig genoeg kan ik me niet meer herinneren waar, maar ik las onlangs over een studie waaruit bleek dat dat allemaal overroepen is dat je dat zo snel moet innemen, meer nog, het bleek efficiënter te zijn als je een paar uren wachtte. Ik meen me te herinneren dat er gezegd werd dat het effect van de training 24uur duurt, en dat het niet veel uitmaakte waar in die 24uur je je supps nam. Niemand anders heeft dit toevallig gelezen en weet nog waar?
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

lijkt me stug aangezien de whey shakes er zijn om je tekorten na de training direct aan te vullen

@ts *piep* je collega's gewoon drinken. en slikken willen ze weten wat het is vragen ze er wel naar. zo niet jammer dan.. zelfde als je de enige bent die deadlifts doet.. kijken ze je gaar aan .. gewoon maling aan hebben en je ding doen

succes

Comment

Mijn collega's zijn er inmiddels aan gewend, als die omega capsules en bergen eten overdag Leukste is als je dan zegt dat je aan het afvallen bent, valt vaak hun mond open van verbazing.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ligt een beetje aan jezelf hoeveel je er voor over hebt. Ik zou persoonlijk schijt hebben en gewoon m'n shake nemen. Als ze er zelf over beginnen miss nog moeite doen om het uit te leggen. Snappen ze het dan nog niet, vinden ze het raar of willen ze het gewoon niet snappen, jammer dan, dan zijn het toch maar kutcollega's. Sorry dat ik het zeg, maar zo is het wel. Beetje begrip voor iemand opbrengen mag wel. Weinig vertrouwen in de mens als je gelijk bij het eerste het beste zakje of shakebeker allerlei dingen gaat bedenken. Zo ontstaan dus al die roddels op dorpjes enzo.

Maak zelf gewoon m'n shake thuis klaar, gewoon omdat dat een stuk handiger is.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Mijn collegae helpen mij inmiddels herinneren aan mijn eetwindow en dat ik mijn shake niet moet vergeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X