functional foods proteiné

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• functional foods proteiné

hallo allemaal,

Eergisteren was ik in de stad en wij hebbe een "de tuinen" ze verkopen er wel leuke dingen ook heb ik wat afwisselende dingen gehoord.
    nu had ik paar vraagjes, omdat mijn ouders sterk tegen het gebruik van sups zijn moet ik het een beetje verstoppen niet zo heel moeilijk en goed te doen maar dan kan ik natuurlijk niet de postbode een pakketje laten leveren die hun vervolgens kunnen open maken. dus moet ik het wel gewoon "kopen"

okay voor de vragen,

Ze verkopen er spullen van het merk Percision engineered, de whey, de wheight gainer ( andere sups zijn voor mij nog niet belangrijk maar hebben wel meer ) heeft 1 van jullie hier ervaring mee en raden jullie het aan of af?

Ik heb ook een zak met soya proteine zien staan voor 12 euro ofz.. ( goedkoop is duurkoop ) maar vond het wel een goede start voor een eerste proteine shake, ( afb 1 ) is het een goede bron of is het troep?

welke smaken raden jullie aan ?

ze hebben ook het merk american sports, heeft hier iemand evaring mee en is het aan te raden?

Bedankt voor de tijd
    Attached Files

9 van de 10 keer kan je paketjes bij een DHL punt laten bezorgen. Dus het postkantoor of een winkel.

Denk haast dat die zak zo goedkoop is, omdat je er totaan 6 eetlepels van nodig hebt? Waardoor die dus zo op is?

Comment

Die zak weet ik niet, maar van precision engineered krijg je echt kots neigingen, ongelofelijk.
      American sports weet ik niet. Maar zoals hiervoor werd gezegd, je kan beter bij een dhl/tnt punt laten bezorgen, dan hoef je niet uit noodzaak troep te kopen.
      Groeten

Comment

Soja heeft een lagere biologischewaarde dan whey. In dat opzicht is het dus niet interessant.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Zou je niet adviseren om het zo te spelen. Als ze whey en soortgelijke sups nu al wantrouwen en jij gaat het daarbij nog eens naar binnen 'smokkelen' en ze komen daar achter zal het er waarschijnlijk niet veel beter op worden. Ik weet niet hoe oud je bent? Ik zou echter gewoon open kaart spelen en probeer om er eens met je ouders voor te gaan zitten. Op de langere termijn werkt dit namelijk niet.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

jah op langere termijn zie ik idd geen toekomst in het naar binnen smokkelen van sups.. zal idd denk ik toch iets anders moeten verzinne, en met ze praten ging laast al niet zo goed .. heb ze er nog maar net van weten overtuigen dat als je ei- eiwit elke dag zou eten het niet gevaarlijk is.. maar wilde zoiezo jullie menig erover..

Comment

Het lijkt mij de onwetendheid en onbekendheid met supps van je ouders, die hun de angst geeft waardoor ze je willen beschermen en er "tegen" zijn.
              Geen goede basis, en al helemaal niet voor de langere termijn.

Soja:

ik kwam dit tegen:

Soja eiwit
              Soja eiwit is een plantaardig eiwit met de biologische waarde ergens tussen wei-eiwit en melkeiwit in,
              maar is voor plantaardig eiwit relatief hoog. Soja eiwit bevat een aantal stoffen die de kans op hart- en
              vaatziekten aanzienlijk kunnen verkleinen. Soja wordt tevens erg makkelijk verteerd, en bevat zeer
              hoge concentraties BCAA's en Glutamine (belangrijk voor eiwitopbouw). Er is rond Soja eiwitten nogal
              wat commotie ontstaan. Soja eiwit zou volgens een aantal "experts" een oestrogene werking hebben.
              Soja eiwitten hebben inderdaad een oestrogenen werking, alleen deze is zo minimaal dat ze zelfs
              antioestrogeen werken! Dit is aangetoond in recente gepubliceerde wetenschappelijke studies.
              Doordat soja erg makkelijk verteerd wordt, kan het zijn dat sommige sporters dit eiwit slecht verdragen
              en er problemen van krijgen met hun spijsvertering.

Precision heeft naar ik weet niet de meest hoogstaande kwaliteit spulletjes, tenzij dit recent anders is geworden. Ik zou er niet voor kiezen.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Koop alleen altijd bij de tuinen precision engineerd Amino's. Als ze de 50% korting actie hebben betaal je iets van 25 euro voor 500 tabs dacht ik.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Cool, das niet veel geld.

Zit ze er allemaal in.
                  De amino's?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nou, vooral niet deze gaan gebruiken die soja het smaakt echt gewoon naar beslag
                    en het klontert als de neten. Ik denk dat je dan beter iets meer geld kunt uitgeven aan aan een wat goedkoper merk eiwitten wat in ieder geval niet klontert, imo is dat toch wel het belangrijkst.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                      Cool, das niet veel geld.

Zit ze er allemaal in.
                      De amino's?
                      Geen flauw idee, zit nu op mijn werk dus zal het even nazoeken vanavond. Als ik het niet vergeet, waar grote kans van is
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Thnx.

Vraag me dat altijd af, bij supergoedkope supps: is het wel compleet.
                        Soort grap van Weightgainer The Best Superduur Maar Nu Goedkoop, met alleen Brinta....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X