Vraagje van een groentje!! Whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje van een groentje!! Whey shake

Ik heb gisteren in dordrecht Muscle milk gekocht van Cytosport,

schijnt vrij goed te zijn , maar nu staat er op de pot voorgeschreven ,dat er per shake 70g poeder in moet en dat zou ongveer 32 gr eiwitten zijn.

en aangezien ik aan het cutten ben, hoe? en hoeveel ? kan ik het best nemen en waneer ? ik weet de vraag zal al vaken gesteld zijn!! maar ik kan het niet zo snel vinden!!

Ik hoop op julllie reactie

Mvg
    Richard

70 gram waarvan maar 32 eiwitten? Je zou op de verpakking moeten kijken waar die overige 38 gram dan uit bestaat.
    Ik weet wel dat er zat whey's zijn waarvan het poeder voor +/- 90% uit eiwitten bestaat, dat is bij Muscle Milk dus niet het geval. Ik ben geen expert maar ik kan me voorstellen dat er suikers of koolhydraten in die 38 zitten, en dat wil je natuurlijk niet in de cut.
    ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Zal denk ik een weightgainer zijn, waar vaak prachtige verhalen opstaan en veel te veel koolhydraten inzitten.
      Edit: http://www.cytosport.com/products/mu...le-milk-powder

Zitten dus ook extra koolhydraten etc in. niet handig dus

Ik zou een whey zoeken van rond de 90% proteine.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Maar welke zou ik dan moeten nemen, die ook nog een beetje oplosbaar is ?

ik heb em bij body vitaal vandaan!!, daar hebben ze meerdere soorten, mij werd deze geadviseerd!!!

Gr

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
          Maar welke zou ik dan moeten nemen, die ook nog een beetje oplosbaar is ?

ik heb em bij body vitaal vandaan!!, daar hebben ze meerdere soorten, mij werd deze geadviseerd!!!

Gr
          Post eens een link, of de voedingswaarde.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bodybuilding.com - CytoSport Muscle Milk - Muscle Growth And Repair! On sale now!

Hier staat wat er in zit ik heb de banana creme

, ander ga ik zo ff langs en ga ik wel ff andere halen !!!

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X