IQ Nutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IQ Nutrition

Heey mensen,

heb laatst een grote pot Complex-5 van IQ nutrition gekocht bij zo'n zaak. Heb er nu één helemaal gebruikt van 2,2 kg en ik ben in 2 weken gewoon 3 kg aangekomen. Nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die zulke resultaten hebben gehaald met dit merk? Wil nu namelijk hun ISO-whey gaan gebruiken maar weet iemand of dat ook zo'n goede kwaliteit is als hun complex-5?

2,2 kilo in 2 weken op? Eet je niks anders meer ofzo?

Als je aankomt betekend dat je meer eet dan je nodig hebt, hoeft niet perse spier te zijn.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ja idd een beetje raar dat je 2.2 kilo op hebt in 2 weken.?!
      Hoe veel doe je in een shake en hoe veel shakes drink je op een dag..?
      Idd wat shredmaster zei: ik denk niet dat je in 2 weken 3 kg spierweefsel bent aangekomen.. maar het zou kunnen..

Comment

als die 40g per shake gebruikt is dat 4 shakes per dag.
        dus +-120g eiwit uit whey per dag lol

als die shakes bovenop de normale voeding gaan,
        dan is dat al snel 1000kcal extra/dag.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          als die 40g per shake gebruikt is dat 4 shakes per dag.
          dus +-120g eiwit uit whey per dag lol

als die shakes bovenop de normale voeding gaan,
          dan is dat al snel 1000kcal extra/dag.
          Idd,
          dan krijg je iig genoeg eiwitten op een dag binnen

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
            Idd,
            dan krijg je iig genoeg eiwitten op een dag binnen
            wat zo te zien aardig teveel is want hij is 3 kilo aangekomen in 2 weken.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ik gebruik ze beide, iso-whey s'ochtends en na het trainen, en complex-5 gebruik ik af en toe om een maaltijd te vervangen. En voor het slapen gebruik ik PM van IQ Nutrition,merk wel dat ik dan snachts minder honger heb. Lijkt me wel sterk dat je in 2 weken 3 kilo spiermassa zou hebben gewonnen... Waarscheinlijk komt het oa doordat je meer koolhydraten binnenkrijgt en daardoor je glycogeen voorraden (koolhydraten in de spieren) optimaal aanvult. Elke gram glycogeen in de spieren kan zich weer aan 4 gram water in de spiercel binden. Zo is dus de snelle gewichts toename te verklaren. Maar dat betekent dus wel dat je op de goede weg bent, want bij de opbouw van spiermassa is het belangrijk dat je naast voldoende eiwitten ook voldoende koolhydraten per dag eet.

Maar om op je vraag terug te komen, ik ben erg tevreden met iso whey. ik heb juist hiervoor gekozen omdat ik suikers vetten en lactose probeer te meiden. Maarja ieder zijn eigen keus...

Comment

Originally posted by pete View Post
                Ik gebruik ze beide, iso-whey s'ochtends en na het trainen, en complex-5 gebruik ik af en toe om een maaltijd te vervangen. En voor het slapen gebruik ik PM van IQ Nutrition,merk wel dat ik dan snachts minder honger heb. Lijkt me wel sterk dat je in 2 weken 3 kilo spiermassa zou hebben gewonnen... Waarscheinlijk komt het oa doordat je meer koolhydraten binnenkrijgt en daardoor je glycogeen voorraden (koolhydraten in de spieren) optimaal aanvult. Elke gram glycogeen in de spieren kan zich weer aan 4 gram water in de spiercel binden. Zo is dus de snelle gewichts toename te verklaren. Maar dat betekent dus wel dat je op de goede weg bent, want bij de opbouw van spiermassa is het belangrijk dat je naast voldoende eiwitten ook voldoende koolhydraten per dag eet.

Maar om op je vraag terug te komen, ik ben erg tevreden met iso whey. ik heb juist hiervoor gekozen omdat ik suikers vetten en lactose probeer te meiden. Maarja ieder zijn eigen keus...
                Ook leuk dat je jezelf ff voorstelt hiet op Bodynet.

Comment

Zou inderdaad leuk en netjes zijn. Aan de andere kant levert hij wel een nuttige bijdrage aan dit topic i.p.v gelijk te gaan vragen.
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X