casseïne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• casseïne

Vraagje,

Kun je i.pv. een whey shake in de ochtend beter een casseïneshake nemen als je de rest van de dag niet de mogelijkheid hebt om een whey shake te nemen?

Nee, casseine voor het slapen gaan. Je kunt zelfs beter whey en casseine mixen voor optimale toevoer van eiwitten.

Je kan casseine nemen in de ochtend maar je hebt juist snel eiwitten nodig.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Voor eiwitten hoef je niet perse whey te nemen hoor, uit voeding kan je ook eiwitten halen
      Whey is een aanvulling.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post
        Vraagje,

Kun je i.pv. een whey shake in de ochtend beter een casseïneshake nemen als je de rest van de dag niet de mogelijkheid hebt om een whey shake te nemen?
        Neem je 's morgens een bakje magere kwark waar je whey doorheen mixt
        Dan heb je snelle eiwitten van de whey en langzame eiwitten van de kwark..

Comment

Sinds een paar dagen volg ik jullie advies op. Bevalt goed!!
          Flikker van alles en nog wat in mn shake: whey, kwark, brinta en banaan.

Hierdoor kan ik lekker lang doorgaan (zeker door de kwark blijft mn lichaam
          lang verzadigd). Dus een goede tip! Dank.

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post
            Vraagje,

whey stilt direct je honger gevoel en houd dit vol, bij casseine wordt geleidelijk eiwit afgegeven en is wellicht het honger gevoel wat meer aanwezig, daarom raden ze casseine vaak voor de nacht aan omdat je snachts niet eet
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
              whey stilt direct je honger gevoel en houd dit vol, bij casseine wordt geleidelijk eiwit afgegeven en is wellicht het honger gevoel wat meer aanwezig, daarom raden ze casseine vaak voor de nacht aan omdat je snachts niet eet

Bij mij is dat dus net andersom. Van whey krijg ik eerder het hongergevoel dan bij kwark.

Ik heb voor deze combi gekozen omdat ik daarna lange tijd geen eiwitrijk voedsel meer tot me kan nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X