Muscle Milk Okay ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muscle Milk Okay ?

Muscle Milk | CytoSport | Eiwit / Proteine | Post Workout Shake | Fitness + Body Building | Duursport | Mix Eiwit vertraagde opname

Iemand ervaring met muscle milk van Cytosport ? , of kan iemand mij vertellen of dit een beetje goed is om te nemen ?

Ik heb ook deze : Whey Deluxe | BBeX | Eiwit / Proteine | Fitness + Body Building | Duursport | Atletiek | Whey / Wei | Herstel | Gewichtstoename

de eerste gebruik ik meestal voor het slapen gaan, en de tweede gebruik meestal s'morgens uit bed en na de training!.

Ik hoor graag van de Jullie ( experts )

Ga je nou elke keer een topic openen over dezelfde producten? komt een beetje verdacht over niet waar? Voor reclame heb je de supplementen sectie.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ja , ik weet dat ik het al eens gevraagd had, maar tot op heden nog geen antwoord op gehad, of dat het nu wel of niet goede produkten zijn, of evt mensen met ervaringen v h bewuste produkt!!

Vandaar dat ik er weer een topic mee open , in de hoop dat ik mischien nu wel antwoord krijg.

het is niet verkeerd bedoeld ! .

Gr

Comment

Bump dan gewoon je oude topic in plaats van een nieuwe te starten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
          Muscle Milk | CytoSport | Eiwit / Proteine | Post Workout Shake | Fitness + Body Building | Duursport | Mix Eiwit vertraagde opname

Iemand ervaring met muscle milk van Cytosport ? , of kan iemand mij vertellen of dit een beetje goed is om te nemen ?
          Nope.

Maar ik denk dat het vast wel een beetje goed is.
          Maar niet heul heul heul goed.

Ik heb ook deze : Whey Deluxe | BBeX | Eiwit / Proteine | Fitness + Body Building | Duursport | Atletiek | Whey / Wei | Herstel | Gewichtstoename

de eerste gebruik ik meestal voor het slapen gaan, en de tweede gebruik meestal s'morgens uit bed en na de training!.
          Klinkt wel een beetje goed.

Ik hoor graag van de Jullie ( experts )
          Ik wacht ook op de hulptroepen.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Beste Osterich, verwacht je n antwoord op n vraag, of het n beetje goed is? Nee toch he....

Comment

Neuh,

ik zie de vrolijkheid van de topicstarter in.
              En ga daar lekker in mee.

Mijn eigen oordeel heb ik wel af, maar ik schaar mezelf niet onder de experts.

En om nu gelijk dat product de grond in te trappen vind ik ook weer zo bot.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X