antibiotica

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• antibiotica

hallo
    ik heb vandaag een antibiotica kuur van 10 dagen voorgeschreven gekregen
    vanwege een luchtweg infectie
    kan ik mijn supplementen tijdens deze kuur gewoon blijven gebruiken
    (creatine, labrada supercharge)
    alvast bedankt

Zie geen reden waarom niet.

Comment

Zie geen reden waarom je ze zou gebruiken gezien je gewoon in je nest moet zitten en niet moet trainen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Met creatine snap ik het wel hoor General, hij wil het creatine niveau in zijn spieren hoog houden, zodat als hij over x dagen weer begint, hij niet meer hoeft 'op te laden'.

IIg @ discusie starter, houd je maar lekker bezig met herstellen, en denk even niet aan trainen
        You can do anything if you set your mind to it

Comment

nou echt ziek ben ik niet, en ik train ook nog gewoon
          ik ben al een aantal weken verkouden en heb groen sputum.
          maar voel me totaal niet ziek

Comment

Originally posted by Roell View Post
            Met creatine snap ik het wel hoor General, hij wil het creatine niveau in zijn spieren hoog houden, zodat als hij over x dagen weer begint, hij niet meer hoeft 'op te laden'.
            Klopt niet helemaal wat je zegt, maar je zou idd eventueel creatine kunnen blijven gebruiken om kracht vast te houden gedurende die dagen dat je ziek bent. Niet dat dat echt een spectaculair zal zijn over het algemeen, maar het kan zijn dat je een stuk zwakker bent na bijv. 1 of meerdere weken goed ziek geweest te zijn. Creatine zou je dan kunnen helpen dat te beperken. Vind het dan niet dom om te vragen of medicatie en crea of andere soortgelijke sups dan wel samen gaan. Heb daar zelf verder geen antwoord op. Paracetamol is vrij onschuldig en moet dus wel kunnen. Maar hoe dat zit met hetgene dat jij mee hebt gekregen weet ik niet. Mocht je het dus echt zeker willen weten zou ik dat gewoon navragen bij de arts van wie je de medicatie gehad hebt. Maar denk zelf niet dat het veel problemen zal opleveren.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X