Lean Gainer 2 van IN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lean Gainer 2 van IN

Ik heb deze week de Lean Gainer2 van Interactive Nutritions binnengekregen (4.5kg-€54,90)

Smaak is wel te doen en kwaliteit ook goed denk ik, het probleem is dat mijn lichaam slecht reageert op deze lean gainer en buikpijn/misselijk gevoel krijg.
    Dit in tegenstelling tot de Lean Gainer van Dorin Yates waar ik niks van merkte.

Ligt dit puur aan mijzelf of?

eventueel iemand interesse om hem over te nemen voor een prikkie, er zijn 3 shakes uit 5-6scoops ongeveer 250g xD
    I add value to visuality, not the amount of weight I train with..

Originally posted by bpop View Post
    Ik heb deze week de Lean Gainer2 van Interactive Nutritions binnengekregen (4.5kg-€54,90)

Smaak is wel te doen en kwaliteit ook goed denk ik, het probleem is dat mijn lichaam slecht reageert op deze lean gainer en buikpijn/misselijk gevoel krijg.
    Dit in tegenstelling tot de Lean Gainer van Dorin Yates waar ik niks van merkte.

eventueel iemand interesse om hem over te nemen voor een prikkie, er zijn 3 shakes uit 5-6scoops ongeveer 250g xD
    4,5kg voor 54,90 daar heb je het probleem al zeker? Enig idee wat het kost om n goed product te vervaardigen?

Comment

Weight Gainers zijn, kortweg gezegt, vaak een enorme bende aan kunstmatige troep... En ja, daar kan je last van krijgen...

Als je een goede weightgainer wilt; goedkoop en gezond... Koop dan gewoon een goede pot whey, een paar liter magere melk een paar pakken brinta en en fles kokosmelk!
      Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
      Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
      100% Vega power

Comment

response

thnx, lijkt me duidelijk

Zal ff goed gaan rondsurfen voor n goeie Whey en daarbij houden
        I add value to visuality, not the amount of weight I train with..

Comment

Heb net de product omschrijving en de ingredienten gelezen op FITNESSnet.nl Kijk zelf maar wat n flauwekul ze schrijven en beloven.. Krijg al braakneigingen bij het lezen, kun je nagaan als je het door je strot giet... Er staat n stijging van je testosteronspiegel met 480%. Dat is nogal wat zeg. Net als alles wat er staat, ALLEMAAL SLAP GELUL..

Comment

Ja joh koop n goed product, je hebt maar 1 lichaam hoor....

Comment

Vond het product best oké. Je moet het alleen niet willen vergelijken met DY LG, en gewoon kijken naar de kcal die het levert, niet naar de onzin eromheen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoor wel vaker klachten over misselijkheid bij weightgainers... De een is er gevoeliger voor dan de ander. Vaak krijgen mensen het ook als je het direct bij het opstaan neemt.

Serious mass is misschien wat milder, ook goedkoper in verhouding
                45 euro voor 5.4 kilo
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Vond het product best oké. Je moet het alleen niet willen vergelijken met DY LG, en gewoon kijken naar de kcal die het levert, niet naar de onzin eromheen.
                  Ik denk dat je het ook zo moet bekijken ja. En die MISLEIDENDE reclame gewoon moet vergeten..

Comment

thnx, lijkt me duidelijk

Zal ff goed gaan rondsurfen voor n goeie Whey en daarbij houden
                    Is inderdaad beter waarom zou je goedkope shit kopen wat niet werkt en misschien ook nog slecht is voor je lichaam en er zelfs misselijk van wordt

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Ik denk dat je het ook zo moet bekijken ja. En die MISLEIDENDE reclame gewoon moet vergeten..
                      Precies. Producten moet je niet kopen op reclame maar je moet kijken of er in zit wat je voor jouw doel kunt gebruiken.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X