weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die gast zou heus wel een schriele ecto weze dus lkkr massa erop ketse gek maar goedkoop man 19,95 voor 5kg :O jeuss
    on the road to get huge

Comment

5kg voor 19,95 lijkt me trouwens niet helemaal okay, maar dat terzijde...
      30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

je komt nu rond de 2500 kcal met je schema ff vlug gerekend..
        Wel is gedacht aan brinta? dan klap je in een keer 550 kcal weg.
        verder zou je kwark ff iets opschuifen en rond 20.00 nog ff wat kcal wegbunkeren.

Betrf weightganer suikers vallen opzich wel mee. maargoed voro dat geld kan het in mijn ogen bijna niet meer dan troep zijn. en kan je beter een beker brinta wegdrinken

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
          die gast zou heus wel een schriele ecto weze dus lkkr massa erop ketse gek maar goedkoop man 19,95 voor 5kg :O jeuss
          zie ik eruit als een schriele ecto

ten tweede, waarom zou het troep zijn, normaal kost het 30 euro voor 1200 gram, ik kijk naar de ingredienten, ga ervan uit dat deze kloppen, graag dus reacties op de samenstelling in plaats van 19 euro dus bullshit.

KEV verhouding en calorieen komen ook nog ( ben 5 min thuis van werk), enkele calorieen bommen zijn nog niet meegeteld zoals slagroom, chocoladevla en bij mij is een liter chocomel tog ook al 1000 calorieeen. Dan nog een vraag, als ik een mars neem moet ik die der ook bij tellen, dat scheelt dan ook weer veel, en even voor de duideljkheid ik wil bulken dus mag best wat vet aankomen. En brinta vind ik idd een goed idee.

llinkje samenstelling nog een keer:
          http://www.bbex.nl/images/tabel_mg.gif

Comment

schema was niet helemaal compleet, heb het nu vluchtig in elkaar gezet:

btw vind het moeilijk om aan goede koolydratn te komen, daarom vind ik weightgainer dus ook fijn.

behoefte ligt rond 2500 maar inclusief toeslagen kom ik op een kleine 4000, voor bulk lijkt me dit dus wel goed.

Comment

Even buiten de vraag of het een goed of slecht product is, de site is betrouwbaar, maar gooien denk alle supps uit het assortiment, verkochten ook noxplode voor 13 euro (onderhand uitverkocht)
              Heb daar vorige week die BBEX XPA besteld, en gewoon goed product binnen gekregen.
              Groeten

Comment

idd, vind dit een goede reactie, was jammer genoeg net iets te laat voor no explode en mammoth whey.

schema staat onderaan pagina 2

Comment

Oja had voor maat van me ook die mammoth whey besteld, was ook goed spul gewoon.
                  Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X