Lekkere proteïnebars waarmee je je tanden NIET verliest...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekkere proteïnebars waarmee je je tanden NIET verliest...

De meeste proteïnebars zijn zo taai dat je gebit bijna verliest door op ze te kauwen. Ik denk niet dat er veel bejaarden gebitdragers ongeschonden zo'n proteïnebar kunnen verzwelgen. Zo ver en oud ben ik nog niet, maar ik haat dat dus en mijn momenteel natuurlijk gebit ook . Wil je lekker snel wat knabbelen, zit je als het ware op een soort keiharde kleverige smurrie te kauwen. Vaak ook nog niet lekker ook, hehe...

Om een lang verhaal kort te houden: Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde (zachtere) proteïnebars, dan mogen jullie dat altijd laten weten hier, dat bespaart me een hoop tandpijn...

Kijk eens naar de bars van PowerSupplements, die vond ik wel ok.

Edit: Ik heb alleen geen vullingen dus ik kan je ook niet vertellen of je ze ermee uit trekt of niet .
    Last edited by Pinada; 05-10-2009, 15:33.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Edit: Ik heb alleen geen vullingen dus ik kan je ook niet vertellen of je ze ermee uit trejkt of niet .[/QUOTE]

Laat ik dat nu net ook niet willen, Pin...

Thx voor de tip ik ga er eens neuzen

Comment

Kijk ff bij recepten, heb zelf een bar gemaakt die prima smaakt.
        Je moet wel van pindakaas houden...
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Toevallig zat ik gister op youtube te kijken daarvoor en ik heb het vandaag geprobeerd. Ik nam 2 lepels pindakaas, 60 gram havermout, 30 gram whey en 20 gram caseine. Het waren jmmr genoeg allemaal kleine stukjes. Verder best wel lekker opzicht. Zoals shred al zegt... je moet wel van pindakaas houden. Het is wel erg droog dus drink er wat bij.

Via internet zou ik ze niet bestellen(ik was het eerst wel van plan), want die dingen zijn zooooo duur. Sonde van je geld.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Via internet zou ik ze niet bestellen(ik was het eerst wel van plan), want die dingen zijn zooooo duur. Sonde van je geld.
            Zonde van je geld is het niet want je krijgt er een proteine bar voor terug
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Zonde van je geld is het niet want je krijgt er een proteine bar voor terug
              Ja maar je kan ze ook thuis maken.. scheelt je veel geld :P. Zo goed ?

Comment

Als ik pindakaas zou eten en lusten dan zou ik wel opteren voor een snickers... Géén proteinebar, maar ja...

Allé nu, zijn er geen eiwitrepen die jullie geprobeerd hebben en die lekker en zacht waren? Kan toch moeilijk op de fantastische flashy verpakkingen afgaan? Trouwens mijn gebit heeft geen ogen, wel tanden

Comment

Ik heb meerdere soorten geprobeerd en zijn allemaal taai en dat zoek jij dus niet.. maar dat zijn ze allemaal volgens mij.

Comment

Ik zelf heb deze vandaag gemaakt. Ik vind ze wel ok

http://forum.bodynet.nl/recepten/351...bar-goede.html

Comment

De megabite van MDY is erg lekker en niet taai
                      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X