Creatine in de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine in de cut?

Ik ben dus op het moment aan het cutten. Heb mijn voeding en training prima voor elkaar.

Maar wat nou als ik een crea kuur ga volgen? heeft dit nadelige invloed op het cutten? Ik wil een beetje een extra duwtje in mijn spieren hebben.

Heb wel eens eerder een creakuur gehad maar das alweer heel lang geleden en kan me de resultaten niet meer goed herinneren.

Ik hoor het graag.

Kan prima, zal wellicht wat vocht vasthouden waardoorn het lijkt dat je minder cut. Als je met de creatine stopt zul je nog wat vocht kwijt raken.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

I'm with Shredder on this one.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Dank voor jullie antwoorden.dat met dat vocht dat wist ik.

het gaat erom dat ik nu met maar ongeveer 2000 calorien p/d door de cut, iets meer pomp/kracht wil hebben met het trainen maar zonder dat mijn lichaam last zou krijgen van de crea.

hadden jullie trouwens al gezien op de site van XXL dat ze daar een soort creatine hebben waar je volgens hun geen vocht van zou vasthouden.

Ik kan het even niet zo snel vinden maar wat is er dan weggelaten? en is deze creatine minder goed of net zo goed als die waar je wel vocht bij vasthoud.

Comment

Heb ik geen ervaring mee, voor mij doet de standaard crea mono het.

Werkt altijd en de prijs is altijd goed.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Anders kan je overwegen caffeine tabs te kopen, 400 mg uurtje voor het trainen nemen.
            Geeft een goede energieboost.
            Go heavy or go home!

Comment

ik verkies anabolic fuel van twinlab. zijn bcaa's dus zo heb je die ook binnen voor je spieren te beschermen maar geven mij persoonlijk een grotere krachtbooster dan creatine.

Comment

BCAA boosten niks aan energie hoor, wellicht placebo.

Daarnaast trek ik altijd grote twijfel bij producenten die hun productnamen Anabolic nogwat noemen.
                Go heavy or go home!

Comment

wellicht voor meeste gesneden koek, maar wat betekent BCAA?

en ik zie wel eens vaker termen staan zoals ECTO enz. waar kan ik vinden wat dat betekend?

En waar vind ik caffeine tabletten? drogist?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Daarnaast trek ik altijd grote twijfel bij producenten die hun productnamen Anabolic nogwat noemen.
                    ben ik me van bewust, en ik weet ook dat je zeker niet telkens mag voortgaan op de website van de leverancier maar:

Anabolic Fuel is de enige formule die u zal helpen om een ongelooflijke spiermassa op te bouwen en maximaal te presteren. Elke capsule Anabolic Fuel is 100 % natuurlijk en bevat een revolutionaire mengeling van aminozuren met vertakte ketens (de BCAA, d.w.z. L-leucine, L-valine en L-isoleucine). De uitgebalanceerde formule moet sporters helpen om hun resultaten te maximaliseren. Het zijn precies deze BCAA’s die het lichaam voor fysieke topprestaties het meest nodig heeft, maar die bij intense lichaamsoefening ook snel worden verbrand. Anabolic Fuel herstelt die vitale reserves.

Elke snel verterende capsule (+/- 5 min.) bevat een kwalitatief hoogstaande mengeling van aminozuren met vertakte ketens (BCAA), 100 % natuurlijk puur kristallijn.

De « BCAA » zijn aminozuren met vertakte ketens.
                    Vóór de inspanning houden ze het spierweefsel in stand en leveren ze energie.

Na de inspanning versnellen ze het herstel van het spierweefsel en herstellen ze de nitrogeenbalans.

Twinlab - ANABOLIC FUEL

bij mij geeft het merkelijk meer kracht & energie en is mijn favoriet supplement. probeer het gerust zelf, de kleine potjes kan je gemakkelijk voor nog geen 20€ kopen.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

ben ik me van bewust, en ik weet ook dat je zeker niet telkens mag voortgaan op de website van de leverancier maar:

Anabolic Fuel is de enige formule die u zal helpen om een ongelooflijke spiermassa op te bouwen en maximaal te presteren. Elke capsule Anabolic Fuel is 100 % natuurlijk en bevat een revolutionaire mengeling van aminozuren met vertakte ketens (de BCAA, d.w.z. L-leucine, L-valine en L-isoleucine). De uitgebalanceerde formule moet sporters helpen om hun resultaten te maximaliseren. Het zijn precies deze BCAA’s die het lichaam voor fysieke topprestaties het meest nodig heeft, maar die bij intense lichaamsoefening ook snel worden verbrand. Anabolic Fuel herstelt die vitale reserves.

Elke snel verterende capsule (+/- 5 min.) bevat een kwalitatief hoogstaande mengeling van aminozuren met vertakte ketens (BCAA), 100 % natuurlijk puur kristallijn.

De « BCAA » zijn aminozuren met vertakte ketens.
                      Vóór de inspanning houden ze het spierweefsel in stand en leveren ze energie.

Na de inspanning versnellen ze het herstel van het spierweefsel en herstellen ze de nitrogeenbalans.

Twinlab - ANABOLIC FUEL

bij mij geeft het merkelijk meer kracht & energie en is mijn favoriet supplement. probeer het gerust zelf, de kleine potjes kan je gemakkelijk voor nog geen 20€ kopen.

Comment

Originally posted by mmakev View Post

Fucking placebo man, net als dat mensen energie krijgen van whey
                        Groeten

Comment

je kan energie van whey krijgen.
                          whey bevat calorien, en kun je er dus energie uit halen.
                          maarja dat kun je uit elke voeding>
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oké een extreme pomp dan...
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Oké een extreme pomp dan...

van de Vit C tabletten?
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X