welke supplemnten heb ik allemaal nodig om massa te bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben jij mod?

Zeg bodydbuilert1982, kun je iets meer vertellen over je doel mbt de 30 kg?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by bodybuildingboy1982 View Post
      ik wil 30kg spiermassa bijkomen

er zijn meer als 1 soort creatine op de markt
      Uh dertig kilo spiermassa bijkomen.
      Wel even realistisch blijven natuurlijk!
      Dan zou ik een kuurtje AS doen en dan zijn dat soort resultaten wel haalbaar.

Maar wat betreft je vraag welke creatine te gebruiken ik gebruik nitrix van bsn dit werkt voor mij erg goed. Ik heb ook weleens capsules van universal gebruikt wat ook goed ging. Echter je zegt het al er zijn meer als een soort op de markt en deze werken allemaal op eigenwijze dit is gewoon uitproberen waar jij de beste resultaten bij wint.

Comment

ik wil 30kg spiermassa bijkomen
        suc6 hoelang wil je hier over doen

ik bedoel voedingsupplemtne niet voeding
        Voeding is veel belangrijker dan de bijdingen.

welke supplemten heb ik allemaal nodig om veel spier massa te bouwen
        whey: snelle eiwit opnamen dus bij opstaan en na training
        casienne: langzame eiwit opnamen zou ik voor de training doen
        visolie: top spul google is your friend
        creatine: vocht vasthouden en extra energie.

EDIT lol drukte in dit topic
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by mikiemike View Post
          Met een kuurtje 30 kg spiermassa aankomen?..... met een kuur van een jaar of 5 misschien.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Opzich..
            Van een schamele 70 kg naar 100 moet te doen zijn. Kost wel tijd, maar hey niet onmogelijk.

Over de realiteit uit het oog verliezen gesproken...
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

hij wil op het podium lees ik net, met 90+kg over 4jaar.
              zou gewoon eerst hard trainen en pas over paar jaar kijken naar kuren (als je niet meer hard gaat op de naturele weg)

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Met een kuurtje 30 kg spiermassa aankomen?..... met een kuur van een jaar of 5 misschien.
                Leuk dit soort vormen van discussie voeren is nieuw voor mij en is erg enerverend. Er zijn vele deskundigen op dit gebied lees ik.
                Ik ben zelf geen voedingsdekundigen en er zijn veel gasten die hier veel beter in zijn als ik. Echter ik zeg nagenoeg hetzelfde als jij. Ik heb het ook niet over enig tijdsbestek en ik probeer alleen te onderschrijven dat dit soort resultaten niet een, twee, drie te behalen zijn.

Wat betreft de quote van Osterich je hebt gelijk maar om de afbraak van spiermassa tegen te gaan is mij altijd vertel en heb ik zelf ervaren dat het verstandig is om bovenop je eiwitten amino's te gebruiken om de afbraak van je spiermassa extra tegen te gaan.
                Gaarne een reactie op mijn uitspraak wil graag meer info over dit onderwerp opdoen.

Eiwitten of proteïnen vormen een grote klasse van biologische moleculen, die bestaan uit ketens van aminozuren. De aminozuren in deze ketens zijn verbonden door peptidebindingen.

Comment

Dat is net mn punt: eiwtten zijn lange ketens aminozuren. ( Ok korte verknipte dipeptides daargelaten.)
                  Waarom allebei,en allebei tegelijk?

Dat vroeg ik mij af, en ik meende te lezen dat jij dat wel zou weten aangezien je er iets over postte.

Comment

wat is het besten voor meer spiermassa whey gainer of mass gainer

Comment

kon het niet laten
                      Attached Files
                      Groeten

Comment

Hehehehe. Die is geniaal.

@1982
                        Ik zou voor de whey gaan, en daar zelf brinta/bambix/havermout bij doen.
                        Dan maak je je eigen gainer van een hogere kwaliteit dan die standaard potten.
                        Daarbij kun je de whey ook nog voor andere doeleinden inzetten.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Dat is net mn punt: eiwtten zijn lange ketens aminozuren. ( Ok korte verknipte dipeptides daargelaten.)
                          Waarom allebei,en allebei tegelijk?

Dat vroeg ik mij af, en ik meende te lezen dat jij dat wel zou weten aangezien je er iets over postte.
                          Puur alleen om de dosis te verhogen van werkzamen aminozuren.
                          Maar dit is volgens jou dus niet noodzakelijk en volstaan eiwitten alleen om de opbouw te stimuleren en de afbraak van spiermassa tegen te gaan?

Comment

dan voeg ik ook nog wat extra toe

Comment

Puur alleen om de dosis te verhogen van werkzamen aminozuren.
                              Maar dit is volgens jou dus niet noodzakelijk en volstaan eiwitten alleen om de opbouw te stimuleren en de afbraak van spiermassa tegen te gaan?
                              Nou ik weet het niet.
                              Of het noodzakelijk is, geen idee.

Ik vraag me af of losse amino's wat toevoegen en zoja hoeveel en onder welke onstandigheden.

Comment

ja.

Als je een goede whey hebt haal je daar de nodige aminozuren uit. Mits je na het trainen meteen whey pakt.
                                Last edited by Maasproductions; 22-11-2009, 20:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X