Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
welke supplemnten heb ik allemaal nodig om massa te bouwen
Uh dertig kilo spiermassa bijkomen.
Wel even realistisch blijven natuurlijk!
Dan zou ik een kuurtje AS doen en dan zijn dat soort resultaten wel haalbaar.
Maar wat betreft je vraag welke creatine te gebruiken ik gebruik nitrix van bsn dit werkt voor mij erg goed. Ik heb ook weleens capsules van universal gebruikt wat ook goed ging. Echter je zegt het al er zijn meer als een soort op de markt en deze werken allemaal op eigenwijze dit is gewoon uitproberen waar jij de beste resultaten bij wint.
welke supplemten heb ik allemaal nodig om veel spier massa te bouwen
whey: snelle eiwit opnamen dus bij opstaan en na training
casienne: langzame eiwit opnamen zou ik voor de training doen
visolie: top spul google is your friend
creatine: vocht vasthouden en extra energie.
Uh dertig kilo spiermassa bijkomen.
Wel even realistisch blijven natuurlijk!
Dan zou ik een kuurtje AS doen en dan zijn dat soort resultaten wel haalbaar.
Met een kuurtje 30 kg spiermassa aankomen?..... met een kuur van een jaar of 5 misschien.
hij wil op het podium lees ik net, met 90+kg over 4jaar.
zou gewoon eerst hard trainen en pas over paar jaar kijken naar kuren (als je niet meer hard gaat op de naturele weg)
Met een kuurtje 30 kg spiermassa aankomen?..... met een kuur van een jaar of 5 misschien.
Leuk dit soort vormen van discussie voeren is nieuw voor mij en is erg enerverend. Er zijn vele deskundigen op dit gebied lees ik.
Ik ben zelf geen voedingsdekundigen en er zijn veel gasten die hier veel beter in zijn als ik. Echter ik zeg nagenoeg hetzelfde als jij. Ik heb het ook niet over enig tijdsbestek en ik probeer alleen te onderschrijven dat dit soort resultaten niet een, twee, drie te behalen zijn.
Wat betreft de quote van Osterich je hebt gelijk maar om de afbraak van spiermassa tegen te gaan is mij altijd vertel en heb ik zelf ervaren dat het verstandig is om bovenop je eiwitten amino's te gebruiken om de afbraak van je spiermassa extra tegen te gaan.
Gaarne een reactie op mijn uitspraak wil graag meer info over dit onderwerp opdoen.
@1982
Ik zou voor de whey gaan, en daar zelf brinta/bambix/havermout bij doen.
Dan maak je je eigen gainer van een hogere kwaliteit dan die standaard potten.
Daarbij kun je de whey ook nog voor andere doeleinden inzetten.
Dat is net mn punt: eiwtten zijn lange ketens aminozuren. ( Ok korte verknipte dipeptides daargelaten.)
Waarom allebei,en allebei tegelijk?
Dat vroeg ik mij af, en ik meende te lezen dat jij dat wel zou weten aangezien je er iets over postte.
Puur alleen om de dosis te verhogen van werkzamen aminozuren.
Maar dit is volgens jou dus niet noodzakelijk en volstaan eiwitten alleen om de opbouw te stimuleren en de afbraak van spiermassa tegen te gaan?
Puur alleen om de dosis te verhogen van werkzamen aminozuren.
Maar dit is volgens jou dus niet noodzakelijk en volstaan eiwitten alleen om de opbouw te stimuleren en de afbraak van spiermassa tegen te gaan?
Nou ik weet het niet.
Of het noodzakelijk is, geen idee.
Ik vraag me af of losse amino's wat toevoegen en zoja hoeveel en onder welke onstandigheden.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment