Creatine Ethyl Esther

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Ethyl Esther

Hallo, ik wil volgende week creatine ethyl ester van met-rx gaan gebruiken, ik heb me goed verdiept in creatine en denkdat het een goede aanvulling is op mijn voeding omdat ik geen vlees eet. Ik heb alleen een paar vragen over de dosering. Is er bij CEE net zoals bij gewone creatine een oplaad fase nodig, en hoeveel tabletten moet je innemen op trainingsdagen en op niet-trainingsdagen? Alvast bedankt

Nee geen oplaadfase. Is alleen bij Creatine monohydraat.
    Die je eigenlijk het beste kan pakken ondanks dat het vocht vast houd... werkt het beste.

Ik pakte als ik wakker werd een schepje, en een schepje na het trainen op een trainingsdag (post workout).

Edit : zie nu pas dat je tabletten hebt... weet ik niet ik had toendertijd CEE in poedervorm.. Cellmass

Comment

Ik las dat je daar een plofkop van krijgt dus kga denk ik tog voor CEE.

Comment

viel bij mij wel mee zag er eigk niks van.

Comment

Ligt ook aan je BF.
          Ik merk er zelf ook niks van.
          Ik zit zelf ook aan de 13.
          Ze zeggen dat je boven de 10% weinig merkt. Maar kan ik je geen bewijs van leveren
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Creatine ethyl ester.. Mooi spul maar niet bij mij... Zoals ik al eerder had gemeld, kreeg er alleen n stekende pijn in mn hersenpan van.. Ik geloof wel dat ik de enige ben die daar zo op reageer, omdat niemand anders dit ook had... Geef mij maar gewoon de mono, geen problemen mee....

Comment

Ps, ik had van de CEE de capsule vorm...

Comment

Bij tuinen een potje gekocht. Werkt redelijk. Ben er niet al tevreden over.

Comment

Is de creatine monohydrate van met-rx beter?

Comment

Ik vermoed dat je er veel meer aan hebt, dan aan de CEE... Merken en smaken zijn n persoonlijke keuze, en kan ik niet over oordelen....

Comment

cee

Ik ben nu bij de 6de week ,2 tabletten een half uur voor het trainen en 2 direkt na het trainen.
                      verders neem ik dagelijks 4 tabletten 2 in de ochtend en 2 in de avond.

Heb wel gemerkt dat ik er goed op reageer.
                      Volgens studies die op internet geplaatst zijn tussen mensen die het 6 weken gebruikte en mensen die 6 weken zonder cee trainde is het verschil niet echt groot .
                      die lui eten natuurlijk wel gewoon hun porite vlees ,ik ben er zelf wel tevreden over .en zal in het vervolg ook voor cee kiezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X