Creatine of whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine of whey?

Hallo, als je MOEST kiezen wat werkt dan beter whey of creatine? Alvast bedankt

zijn 2 verschillende dingen , lijkt me niet echt te vergelijken.

Comment

Het doel van beide is: grotere spieren dus er zal tog ooit wel onderzoek naar zijn gedaan?

Comment

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Als beginner zou ik het bij whey houden.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

creatine, want:

whey zijn eiwitten, deze kun je heel eenvoudig gewoon uit je voeding halen. uit kipfilet, kwark, vis, melk en duizenden andere dingen. eiwitten nemen in de vorm van een supplement kan handig zijn, maar heeft mijns inzien weinig/geen meerwaarde.

creatine, kun je ook uit je voeding halen, dit is alleen veel lastiger.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Creatine en whey hebben beide een totaal andere functie dus is eigenlijk niet echt te vergelijken. Ligt er ook aan wat je MOET kiezen ten opzichte van wat. Als je geld tekort komt kun je dan beter gaan voor crea. Gaat over het algemeen vrij lang mee (als je een pot koopt van zo'n 500 gram en relief gezien) en is niet zo heel duur. Voor de resultaten denk ik dat ik zelf zou gaan voor whey ter aanvulling.

Verder ben ik het eens met dyno. Waarom dan toch mijn keus voor whey? Omdat dat eerder persoonlijk is.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

gebruik eerst whey daarna creatine

Comment

Originally posted by Niemandiemand View Post
                Het doel van beide is: grotere spieren dus er zal tog ooit wel onderzoek naar zijn gedaan?
                Beter ga je je wat beter inlezen. Dit slaat nergens op. :P
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Neem aan dat je een beginner bent, dus zul je ook zonder crea wel lekker groeien. Dit kun je dus nog mooi achter de hand houden voor als het minder hard begint te gaan.
                  Ik zou dus kiezen voor whey.

Comment

Whey idd
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Niemandiemand View Post

Owe, dan ga ik snel het topic openen met: Wat is beter? AS of whey?
                      Kan toch? Beiden hebben als doel grotere spieren
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X