Leucine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leucine

Hoi mensen,

Een aantal vragen.
    Ik ben begonnen met het gebruik van leucine. Nu las ik echter dat op trainingsdagen de inname het best ongveer 45 min voor en 45 min na je training ingenomen kan worden.

Echter is de meest effectieve inname bij een maaltijd of bij een eiwitshake.
    De eiwitshake is dus na de training, de post workout.

Maar de inname bij een maaltijd kan ik bij trainingsdagen niet aan voldoen omdat ik nooit zo kort na het eten train. Ik weet dat het niet op 3 minuten aankomt, maar wie weet er het zijne van?

Ook las ik dat dextrose een beter herstellende werking heeft dan whey, is dextrose alleen dan afdoende?

Groetjes
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
    Ook las ik dat dextrose een beter herstellende werking heeft dan whey, is dextrose alleen dan afdoende?
    Dextrose is druivensuiker (koolhydraten), dit vult de energie gehaltes in de spieren weer op na de training. (Glucogeen)

Whey is snel eiwit wat nodig is voor wederopbouw van de vezels.
    Niet dat whey nodig is, maar eiwitten in zijn geheel dus wel.

Allebei een heel andere functie einzel.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Dextrose is druivensuiker (koolhydraten), dit vult de energie gehaltes in de spieren weer op na de training. (Glucogeen)

Whey is snel eiwit wat nodig is voor wederopbouw van de vezels.
      Niet dat whey nodig is, maar eiwitten in zijn geheel dus wel.

Allebei een heel andere functie einzel.
      Okay, top bedankt kerel. Eiwitten in zijn geheel is nodig, dat weet ik. Daar kom ik ook wel aan, maar mijn whey is op en ik zat eens te kijken of ik ook nieuwe moet kopen ivb met geld.

Bedankt kerel.

Comment

Iemand nog een antwoord op de vraag over Leucine?

ps: dit flikker ik door mijn water met dextro, niet te zuipen!!!bleurk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X