Creatine met fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine met fitness

Hallo allemaal,

Ik ben nu 18 jaar. Ik ben een beetje dik en wil graag weer in vorm komen en een strakker lijf krijgen. Ik ga nu ongeveer 2 weken lang 4x per week naar de fitness. Hier doe ik ongeveer een 45min cardio oefeningen en een halfuur krachttraingingen maar dat varieert per dag, ik doe om de 2 dagen andere spiergroepen. Ik eet ook goed en zorg dat ik ook genoeg proteïne binnen krijg. Ik hoor goede verhalen over creatine. Zou het een goed plan zijn om dit ook te gebruiken? Zou dat afvallen en het bevorderen van spiergroei tegelijk sneller maken? Hoor graag snel van jullie!

Groeten

Welkom!

Lees eerst de zomersticky, daar staat heel veel nuttige info in, ik zou eerst cutten en dan bulken. Daarnaast zou ik eerder 4x in de week een uur krachttraining doen en dan een halfuurtje op hoge intensiteit cardio. Hoe zit het met je voeding? Veel mensen denken dat ze genoeg eten maar eten te weinig of verkeerd. En wat voor oefeningen doe je tijdens krachttraining?

Comment

welkom hier! Inderdaad even de stickys lezen.
      Lees je ook eerst even in over het creatine gebeuren. Als je zegt dat jij je zelf al wat dik vind dan zal je misschien gedemotiveerd raken als je creatine gaat gebruiken.

Creatine houd namelijk vocht vast waardoor het bij sommige net lijkt alsof ze "dikker"zijn maar dat komt door vochtophoping. Al train je nog zo hard het zou kunnen dat je het gevoel krijgt dat je juist niet afvalt.

Uiteindelijk zul je vocht wel weer kwijt raken maar toch.

Of je zou kunnen overwegen, als je toch creatine wilt gaan gebruiken, om Ethyl Crea te gebruiken. De schijnt geen of nauwelijks vocht vast te houden.

verwacht ook geen wonderen van Crea! Zorg dat je niet meteen in de sups valt maar even doorbijten en de voeding op orde hebben. Leer je lichaam kennen en kijk waar die het beste op reageert. Aan de Crea kan je altijd nog.

Comment

Phoenix heeft gelijk. Keep your hands of the creatine yar. Je moet hard en zwaar gaan trainen. Hoe zit het met je training schema? Als je een mesomorf lichaamstype hebt moet je meer aandacht besteden aan supersets, HIIT trainings methoden. Het vergt geduld en discipline om er hard en droog uit te zien maar je inzet zal vruchten afwerpen, na een periode van "hard work".

Good luck!!

Comment

Originally posted by blakabrada View Post
          Als je een mesomorf lichaamstype hebt........
          Hoef je alleen maar naar de dumbels te kijken en groei je als kool.

@topicstarter: Welkom! Voedingsschema maken!
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom Evocatea... Nee geen creatine tot je nemen, dat heeft nu nog geen enkele zin...

Comment

Welkom, suc6 en veel plezier op het forum!
              Mind is everything.

Comment

Welkom, lees de zomersticky, moet voldoende informatie geven.
                Maak van die 4x trainen 4x intensieve krachttraining en 2-3x cardio (bij voorkeur HIIT)
                Zorg dat je voeding op orde is (belangrijkste).
                Groeten

Comment

welkom!

Heb een vraag voor je: Ben je een man of een vrouw? of heb ik ergens overheen gelezen?

Het maakt in principe niet uit, als je jezelf ietsjes te dik vind, moet je even opschrijven PRECIES was je eet en hoe laat je het eet, dan kijken wij naar je schema, stellen je wat vragen en vertellen je wat je moet veranderen.

Je kan nog zoveel op de cross-trainer staan, als je daarna er weer aan eet, heeft het geen zin, dus kom maar op met dat schema! en succes!

p.s. laat die creatine nog maar even staan
                  Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom en succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X