Amino pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amino pillen

Ik gebruik nu whey van body en fitshop en weightgainer ik heb een schema waar ik nu rond de 4500kc per dag kom neem sochtens whey bij brinta en shake voor en na het trainen..

ik heb nu dit besteld VitaLIFE en wou dit over de gehele dag nemen.. is mij verteld dat het beter is snellere opnamen voor als je wakker word en na het trainen enzo
    en dan whey net als mijn weightgainer gebruiken, alleen als het nodig is.. dus als ik bijvoorbeeld te weinig kh heb die dag neem ik een weightgainer en als ik te weinig eiwit hebbe neem ik een wheyshake dus geen vaste tijdstippe voor die 2 dingen en dan alleen amino tabletten nemen verspreid over de dag.

Zou dit een goeie zijn? Of zit ik nu totaal verkeerd?
    Alvast bedankt

Je bestelt het en daarna ga je pas vragen stellen?
    Groeten

Comment

haha jaa misschien beetje dom idd maar ben ongeduldig en anders krijg ik t pas volgend jaar en nu heb ik het morgen al haha

Comment

Ik denk niet dat het een goede is en dat je zeker verkeerd zit.
        Recommended use = 15 en voor een BB nog meer. Slik je elke dag ff lekker 20 pillen weg, wordt je gelukkig niet flauw van na een tijd. EN je kan toch wel 15 dagen met die pot, wow!

Pak de supplementen OF structureel OF niet.... En volgende keer misschien informeren VOOR je besteld....

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

je hebt idd een aparte suppliment keuze.
          Mind is everything.

Comment

Deze zijn ook niet compleet, missen nog essentiele aminozuren.. Zoals: Fenylanine, Treonine, Trypofaan

Comment

welke sup is me dan aan te raden ipv deze?

Comment

Geen sup extra .... Net zoals n ander al zegt, 20 caps per dag.. Zie er geen nut van in.... Je hebt voor spiergroei maar 3 aminozuren nodig... Als ik al zou nemen (is niet) zou ik toch voor n vloeibare gaan (die is snel)... Maar waarom? Als je goed en voldoende eet, heb je het niet eens nodig... En voor deze wil je de whey aan de kant zetten? Zou niet in me opkomen.. Goed eten, eventueel n goede whey of weightgainer erbij, die heb je al... En lees eens op de verpakking van je eiwit? Zit er al allemaal in....Kom je het te kort op je voeding,OK.. Maar nu.... Denk dat je word teleurgesteld....

Comment

losse amino's zijn overrated en voegen niks toe.

Comment

Juist Fallus.. En zitten al in je whey... Lees de maar de whey van de aanbieding nu, er zitten zo al 2 essentiele aminozuren meer in dan in jouw losse aminozuren... Dus?

Comment

De 8 essentiele aminozuren zijn: Fenylanine, Isoleusine, Leusine, Lysine, Methionine, Threonine, Trypofaan, Vanile.....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        De 8 essentiele aminozuren zijn: Fenylanine, Isoleusine, Leusine, Lysine, Methionine, Threonine, Trypofaan, Vanile.....
                        Lekker , weet wel dat je valine bedoelt

On: Als je echt een complete amino supp wilt hebben kan je kijken naar bijv. de Essential Amino Stack van XXL, of een BCAA product die je bijna overal wel kan krijgen.

In mijn ogen overigens ook niet echt nodig deze shit.
                        Groeten

Comment

Dat typ je ook zo uit je hoofd?

Comment

Natuurlijk niet ben geen computer, moet het vaak ook even terug zoeken.... Kan nooit alle namen onthouden ..Typ maar iets fout... Maar krijg je vanzelf Generalix in je nek, want die weet het wel te noemen.. http://www.nutrisense.nl/pdf/eiwitten.pdf aub lees, geniet en weet....

Comment

Natuurlijk niet ben geen computer, moet het vaak ook even terug zoeken.... Kan nooit alle namen onthouden ..Typ maar iets fout... Maar krijg je vanzelf Generalix in je nek, want die weet het wel te noemen.. http://www.nutrisense.nl/pdf/eiwitten.pdf aub lees, geniet en weet....
                              mooi en goed uitgelegd stukje text
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X