help, eiw+cas nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help, eiw+cas nodig!

Yoo,

Ik zit met een groot probleem. Ik ga mijn DC escapades met Leo namelijk even stopzetten. Uit een impulsactie is besloten dat ik vanavond richting de tropen vertrek (ik ga daar overigens wel trainen, maar ze hebben niet alles voor mn huidige schema) Opzich geen probleem natuurlijk hehe, maar wel dat ik geen eiwitten of caseine meer heb. En dat heb ik daar zeker nodig. Nu moet ik vandaag nog ontzettend veel doen en heb ik geen tijd om het hele land af te rijden voor die dingen, ben op zoek naar iets in de buurt van de provincie Utrecht. Maar de leveranciers waar ik normaal bestel zijn of echt meer dan 100km rijden of dicht tussen de feestdagen. Weet iemand misschien een shop ergens in die buurt of heeft iemand nog het één en ander staan om over te nemen?

Hoor 't graag van jullie!

Peace,
    Jake
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Waar ga je heen maat?
    verder kan ik je niet echt helpen in egypte at ik gewoon veel vis (ookal hou ik er niet van)
    Calisthenics / Street workout

Comment

Maleisie man!

Ik haat vies ook echt uit het diepste van mijn hart, maargoed. Zal me er ook aan gaan proberen te wagen. Maar heb echt eiwitten en caseine nodig!

Maargoed, hopelijk kan iemand me uit de brand helpen!

Comment

Op zoek naar iets in de buurt van provincie Utrecht? Dan hebben we het nog steeds over een aardig groot gebied hoor...

Maar heb je geen Tuinen in de buurt?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Op zoek naar iets in de buurt van provincie Utrecht? Dan hebben we het nog steeds over een aardig groot gebied hoor...

Maar heb je geen Tuinen in de buurt?
          Ja klopt, laat ik het herformuleren: iets IN de provincie Utrecht. Lijkt me beter.

Heb wel een De Tuinen in de buurt heb ik gezien, in Utrecht zit er één. Maar kan je daar dergelijke suplementen halen?

Comment

Originally posted by jake22 View Post
            Ja klopt, laat ik het herformuleren: iets IN de provincie Utrecht. Lijkt me beter.

Heb wel een De Tuinen in de buurt heb ik gezien, in Utrecht zit er één. Maar kan je daar dergelijke suplementen halen?
            Ze hebben in ieder geval whey bij de Tuinen. Niet van denderende kwaliteit, maar beter dan niets. Weet niet zeker of ze caseïne hebben.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Ze hebben in ieder geval whey bij de Tuinen. Niet van denderende kwaliteit, maar beter dan niets. Weet niet zeker of ze caseïne hebben.
              Sure? Ik heb op hun site gekeken en zie het daar nergens staan; De Tuinen, geven wordt genieten. ?

Comment

Sure? Ik heb op hun site gekeken en zie het daar nergens staan; De Tuinen, geven wordt genieten. ?
                Sure. Staat sowieso in hun webshop. En ik kom zelf regelmatig in de Tuinen en heb daar tot nu toe altijd whey zien staan.

Comment

edit.....
                  Last edited by okidoki71; 30-12-2009, 10:35.
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

de tuinen (utrecht overvecht+centrum) en de vitaminestore (centrum utrecht).

In Maleisie kan je trouwens altijd gewoon heel veel kipfilet eten. Als je 3x per dag noodles met kip en cashew noten eet zit je toch ook goed met je dieet?
                    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Wat denk je ervan om het gewoon daar in Maleisie te kopen? Of het in die sportschool te drinken? Eiwitten vul ik op mn reizen aan met vis en kip, en die hebben ze in de tropen in overvloed... Noten: gooien ze je mee dood, en als je wil kun je terug gooien want je kunt ze daar zo van de boom trekken... Je komt daar niets te kort geloof mij maar.... Ik werk de meeste tijd, in de tropen..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Wat denk je ervan om het gewoon daar in Maleisie te kopen? Of het in die sportschool te drinken? Eiwitten vul ik op mn reizen aan met vis en kip, en die hebben ze in de tropen in overvloed... Noten: gooien ze je mee dood, en als je wil kun je terug gooien want je kunt ze daar zo van de boom trekken... Je komt daar niets te kort geloof mij maar.... Ik werk de meeste tijd, in de tropen..
                        wist niet dat jij nog werkte
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          wist niet dat jij nog werkte
                          Iets meer dan 180 dagen per jaar wel.... Hoofdzakelijk, omdat: ik anders 44% belasting moet betalen... Werk ik 180dagen betaal ik nog maar 2%.... Als, hehehehe, ik werk zijn het 7-7pw en 12-16uur per dag.. Telt snel aan hoor BlokVentKerel ...

Comment

Dude, Amersfoort zit de BodyenFitshop.
                            Groeten

Comment

Yoo,

Ik zit met een groot probleem. Ik ga mijn DC escapades met Leo namelijk even stopzetten. Uit een impulsactie is besloten dat ik vanavond richting de tropen vertrek (ik ga daar overigens wel trainen, maar ze hebben niet alles voor mn huidige schema) Opzich geen probleem natuurlijk hehe, maar wel dat ik geen eiwitten of caseine meer heb. En dat heb ik daar zeker nodig. Nu moet ik vandaag nog ontzettend veel doen en heb ik geen tijd om het hele land af te rijden voor die dingen, ben op zoek naar iets in de buurt van de provincie Utrecht. Maar de leveranciers waar ik normaal bestel zijn of echt meer dan 100km rijden of dicht tussen de feestdagen. Weet iemand misschien een shop ergens in die buurt of heeft iemand nog het één en ander staan om over te nemen?

Hoor 't graag van jullie!

Peace,
                              Jake
                              Back to basics apeldoorn
                              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X