Ei eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je er elke dag 200 gram van neemt is het op tijd op en denk niet dat je bv 10 eieren op een dag neemt?

Comment

10 eieren op een dag nemen vind ik het makkelijkste wat er is, een paar happen en een ei is weg, als je het goed verdeeld is het goed te doen, en idd wat anderen zeggen in het eigeel zit juist het meeste eiwit.

Comment

dan wil ik wel eens de verhoudingen weten van eiwit in eigeel en het eiwit want d8 eerst altijd dat het 6in het eiwit was en 3in het eigeel
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          dan wil ik wel eens de verhoudingen weten van eiwit in eigeel en het eiwit want d8 eerst altijd dat het 6in het eiwit was en 3in het eigeel

Gekookt eitje is 7gr eiwit en 5gr vetten..
          Zou de verhoudingen niet weten maar ik dacht ook altijd dat het geel vooral vetten waren en het wit de eiwitten.

Comment

ja dat d8 ik ook want daarom haalde ze om het eitje het eigeel eruit voor je cholesterol.
            Calisthenics / Street workout

Comment

je kunt het ook bij de sligro halen.

1 ltr pak kost 2 euro.
              ze hebben ook 2 ltr pakken.

zit in een oranje (melk) verpakking , ligt bij de zuivel.
              het is gepasteuriseerd dus lang houdbaar ,alleen na het openen wel binnen een dag of 5 opmaken.

100 gram (3 eiwitten)
              eiwit: 10,52 gram
              vet: 0 gram
              koolhy: 1,03 gram
              kcal: 50
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                Gekookt eitje is 7gr eiwit en 5gr vetten..
                Zou de verhoudingen niet weten maar ik dacht ook altijd dat het geel vooral vetten waren en het wit de eiwitten.
                Klein ei dan zeker...

Groot scharrelei is 95 gram.

per 100 gram ei.

140kcal 13 gram eiwit 10 gram vet waarvan onverzadigd 7.5 gram.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja dat d8 ik ook want daarom haalde ze om het eitje het eigeel eruit voor je cholesterol.
                  Meer als de helft van de eiwitten zitten geloof ik in de dooier, eigeel werd eruit gehaald vanwege het cholesterol totdat bleek dat cholesterol eten niet zo heel veel te maken had met je eigen cholesterol.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Klein ei dan zeker...

Groot scharrelei is 95 gram.

per 100 gram ei.

140kcal 13 gram eiwit 10 gram vet waarvan onverzadigd 7.5 gram.
                    Wat zeg je nou allemaal? 95 gram per 100 gram ei? Een groot scharrelei is 95 gram?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Nielsz View Post
                      Als je er elke dag 200 gram van neemt is het op tijd op en denk niet dat je bv 10 eieren op een dag neemt?
                      200gr 10 eieren?... Als n kilo 32 eieren zijn.... Mmmm ergens mis ik iets.... 10 eieren stelt geen ruk voor = 300gram..... Nee ik eet er nu geen 10, begin smorgens met 6eitjes = jouw 200gram al ... Waar ik harder van schrik, is dat iemand net zegt dat het na openen maar 5dgn houdbaar is.....

Comment

Blijft voor nu nog de vraag open, waarom n sup nemen als je het vers naar binnen kunt kiepen.... Eiwitten die je zo kunt eten, ga je niet met n sup vervangen..... Neem nog n sup voor groente en 1 voor vlees, misschien nog 1 voor de brinta vervanging...N vervanger voor n vervanger is ook nog handig.... Waar ben je mee bezig? Zo zie ik het...Sorry..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Blijft voor nu nog de vraag open, waarom n sup nemen als je het vers naar binnen kunt kiepen.... Eiwitten die je zo kunt eten, ga je niet met n sup vervangen..... Neem nog n sup voor groente en 1 voor vlees, misschien nog 1 voor de brinta vervanging...N vervanger voor n vervanger is ook nog handig.... Waar ben je mee bezig? Zo zie ik het...Sorry..
                          BodyLab.nl is de meest voordelige WEBSHOP voor sportvoeding en afslankproducten. Beste kwaliteit! Mega goedkoop!! Bodylab assortiment; BSN, BBeX, Axis labs, universal, NVE, en meer..; vervanger voor rijst en kip

voor brinta hebben we de complex carb gainer
                          Groeten

Comment

Was te verwachten hahahahaha.... Eet smakelijk, word nu: stuif ze lekker he.......

Comment

hoeven we ook niet meer te poepen :P
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Wat zeg je nou allemaal? 95 gram per 100 gram ei? Een groot scharrelei is 95 gram?

Yes madam....staat hier op de doos.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X