Biergist pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biergist pillen

Hallo,

Ik weet dat er over bier gist pillen honderd duizend topics zijn,
    Ik wil zo slank mogelijk blijven ivm de sport die ik be oefen, ik loop elke dag een uurtje op de loopband, daarna ga ik wat buik/rug spier oefeningen doen, en dan spring ik nog een half uurtje op de fiets, dit doe ik elke doordeweekse dag.

Helaas heb ik last van jeugdpuistjes, en wil daarvoor dus biergist pillen gebruiken, maar heb gelezen over aankomen en afvallen, en ik wil dus echt geen gram aankomen, zal dit wel gebeuren als ik biergist pillen ga gebruiken?

alvast bedankt

Groetjes Daffyeend

lees DIT eerst even

Daarnaast is dit een bodybuild forum. Daar is onze filosofie ook op gebaseerd. Hoe meer spieren = hoe meer verbruik = hoe minder vet je hebt ( ff kort door de bocht)
    Dus als je ons advies wil: ga dan alle spiergroepen trainen. Maak een trainingsschema en voedingsschema

Maar leerst eerst even die link door en daarnaast alle stickies (de posts die bovenaan staan in elk forumcategorie).
    En stel jezelf even voor;...houden ze hier wel van
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

nee, voor zover ik weet niet en dit vroeg ik me gewoon even af: waarom wil je geen grammetje aankomen trouwens? beter paar grammetjes meer en geen puisten dan andersom vind ik zelf. 1.5 uur cardio per dag is nogal wat. en waarom geen krachttraining? van verbruik je ook meer energie in rust

Comment

biergist pillen zitten amper kcal in. dus zal je niet of nouwelijks merken.

Comment

Welkom Daffy....

Comment

Ja oke, een paar gram is niet erg, maar we moeten niet over halve kilo's gaan praten, ik doe geen krachttraining ( op buik/rug spieren na ) omdat dit op het moment nog niet nodig is, op het moment dat ik hoger op kom, heb ik dit wel nodig.

Maar dus even een conclusie trekken, van die biergist pillen word ik niet zwaarder?

Comment

je wordt zwaarder van een overschot aan calorieën
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                je wordt zwaarder van een overschot aan calorieën
                Ik heb 300 verschillende dingen gelezen, en nu weet ik dus niet precies meer van hoe of wat.

Dus die biergist pillen heb geen invloed op je gewicht?

Alvast bedankt
                Daffyeend

Comment

Originally posted by Daffyeend View Post
                  Ik heb 300 verschillende dingen gelezen, en nu weet ik dus niet precies meer van hoe of wat.

Dus die biergist pillen heb geen invloed op je gewicht?

Alvast bedankt
                  Daffyeend
                  Niet perse die pillen. Je komt pas aan als je meer calorien eet dan dat je nodig hebt. Maar zoals eerder werd gezegd, het heeft niet veel calorien dus het zal niet veel invloed hebben.

Comment

Als je nou gewoon even rond had gelezen had je deze vraag vrij simpel zelf kunnen beantwoorden.

Comment

sowieso neigt dit beetje naar anorexia man. Als je je al druk gaat maken om kcal in biergist :S
                      Zitten zo weinig kcal in;..als jij keer naar de tv zwaait heb je de kcal al verbrand
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Als je aankomt van biergistpillen, dan zit er iets goed mis in oa je voeding. Dan heb jij je stofwisseling flink verkloot.

Comment

Nja zal het even allemaal kort uitleggen, Ik doe aan wegrace, ik rijd in de 125cc klassen op een redelijk niveau, en daarvoor is je gewicht heel belangrijk, spierkracht is in deze klassen niet nodig omdat de motor vrij licht is, op de buik en rug spieren na.
                          Gewicht bepaalt in deze klassen ook een groot deel van je topsnelheid, en hoe de PK's overkomen op de baan. 2KG is ongeveer een halve PK, en zoon 2 a 3KM aan top snelheid.

Ik weeg nu 58 KG en wil dat eigenlijk nog een stukje laten zakken 57 a 56.5 KG.
                          Vandaar dat ik zo loop te zeiken over die Grammen.

een Anorexia Man? nee, echt niet, vind eten veels te lekker..

Nu was ik dus even door die stickies heen aan neuzen, en is even van alles over voeding gaan lezen, Nu heb ik dus ergens gehoord dat als je meer eiwitten gaat eten je makkelijker spiermassa aan maakt, spiermassa = gewicht, kunnen jullie mij daar wat meer over vertellen?

Denk dat ik maar is even naar diëtiste ga, die kan dat mij allemaal haar fijn uit leggen

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben!

Alvast bedankt!

Mvg Daffyeend

Comment

Lees de sticky's, daar staan dat soort antwoorden.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                              sowieso neigt dit beetje naar anorexia man. Als je je al druk gaat maken om kcal in biergist :S
                              Zitten zo weinig kcal in;..als jij keer naar de tv zwaait heb je de kcal al verbrand
                              Ik heb vanalles gelezen op internet dat de stoffen die in zoon pill zitten, je aan liet komen ect..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X