Probeersel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probeersel

Wie het mij kan zeggen, mag dat doen. ofzoiets.......
    Ik heb een tijdje geleden crack gebruikt, super spul. Een fantastische boost gaf het tijdens trainen. Maar niet te zuipen die chemische spul. No-explode geprobeerd, iets minder dan crack. Maar ook niet te zuipen!!!
    Nu wil ik graag supercharge van lambrada proberen, kan iemand mij vertellen of dat ook zo chemisch smaakt. Of heeft iemand nog meer suggesties, het gaat mij voornamelijk om de boost tijdens trainen.

Kees
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

ze smaken allemaal chemisch
    Je moet die spullen ook niet halen voor de smaak
    Ik vind No-xplode persoonlijk nog goed weg te werken, maar dan alleen die orange.
    A strong body needs a strong mind.
    181cm, 94kg, 16%bf
    Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Als je geen chemische shake wil kun je ook overwegen om voor je training een caffeine pil in combinatie met beta alanine en creatine te nemen, goedkoper en werkt ook nog lekker. Taurine kun je er ook nog bij nemen maar persoonlijk vraag ik me af of het wel werkt (de taurine).

Comment

ze smaken allemaal chemisch
        Je moet die spullen ook niet halen voor de smaak
        als ik na tig keer proberen, elke keer weer moet kokhalzen is het niet prettig meer.

voor je training een caffeine pil
        van horen en zeggen, dat die dingen erg lang werken. Wel een aantal uur, tja daar zit ik ook niet op te wachten. Aangezien slapen me hobby is!!!!

Meer suggesties zijn welkom.......
        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Zelfde effect als pre work out producten, zit ook caffeine in. Maar inderdaad as je 's avonds gaat trainen is caffeine weer minder.

Comment

RPM van Applied Neutriceuticals bevalt mij heel erg goed.
            Echt een aanrader, gewoon caps. Dus geen vieze smaak.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
              RPM van Applied Neutriceuticals bevalt mij heel erg goed.
              Echt een aanrader, gewoon caps. Dus geen vieze smaak.
              Idd voor mensen die zeuren om de smaak is caps wel ideaal , zolang je niet hoeft te boeren erna
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                Idd voor mensen die zeuren om de smaak is caps wel ideaal , zolang je niet hoeft te boeren erna
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

gewoon keelgat openzetten en achterover gooien en niet zo janken.
                  anders de pillen maar gebruiken en ligt er maar net aan hoe gevoelig je bent voor die shit want ik kan gewoon ernaa slapen.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

RPM caps zijn dan de beste keuze lijkt me inderdaad. Doen hun werk goed. Zorg alleen wel voor drinken bij je workout, want die droge bek die je er van krijgt is maar een fractie minder erg dan bij xtc. Echt de moord. Wel interessant spul verder.

Anders kan een cafeïnepil ook goed zijn, goedkoop alternatief. Werkt wel langer door gezien de hogere dosis, maar voordeel met cafeïne is dat het wat ruimer inzetbaar is. Ook bij lastig opstaan is cafeïne topspul. Eventueel kun je ze ook combineren als de RPM minder hard begint te werken.

Overigens, van RPM bestaan testers, probeer die eerst eens. Voorkomt teleurstelling.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

De rest heb ik niet geprobeerd, maar ik kan je vertellen dat Supercharge in elk geval nergens naar smaakt. Althans, dat vond ik dan toc. Maar goed dat moet niet de reden zijn om het wel/of niet te nemen vind ik. Het gaat er meer om wat het doet.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik eerlijk moet zijn vind ik No-Xplode (AVPT) en No-Xplode (NT) in fruit punch smaak allebei goed te drinken.
                        Unleash daarentegen was echt ranzig.
                        RPM goede shit, geen last van een smaak.
                        Groeten

Comment

Dit soort topics heb ik wel eens door mijn moeder laten lezen.
                          Die denkt eerder dat het om drugs gaat, en denkt niet supplementen
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

no-xplode orange is ook goed te drinken , crack iets minder maar die maakt het goed met de werking:P .
                            Ben zeer benieuwt naar de nieuwe en of de oude straks ook nog te krijgen is.
                            Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X