Whey; There we go again

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey; There we go again

Yo BN'ers...

JA klopt je hebt het goed: WEER EEN WHEY TOPIC!!!

Maar ik word er een beetje gek van, iedereen zegt wat anders.. Ik wil graag even duidelijkheid..!

Ik weet dat whey een aanvulling is op voeding.

Ik heb zelf Whey van Powersupplements, ik drink er 30Gr voor en 30Gr na de training... maar nu lees ik dat 15 gram voor en 30 gram na de training genoeg is, of boeit dat helemaal niet..? Want er zitten aminozuren en allerlei andere stoffen die goed zijn voor het spiertoename.

Hoeveel nemen jullie en wanneer en WAAROM DAN?

MET HELE VRIEDELIJKE GROETJES,

Semmetje...

Originally posted by Semmetje View Post
    Yo BN'ers...

JA klopt je hebt het goed: WEER EEN WHEY TOPIC!!!

Maar ik word er een beetje gek van, iedereen zegt wat anders.. Ik wil graag even duidelijkheid..!

Ik weet dat whey een aanvulling is op voeding.

Ik heb zelf Whey van Powersupplements, ik drink er 30Gr voor en 30Gr na de training... maar nu lees ik dat 15 gram voor en 30 gram na de training genoeg is, of boeit dat helemaal niet..? Want er zitten aminozuren en allerlei andere stoffen die goed zijn voor het spiertoename.

Hoeveel nemen jullie en wanneer en WAAROM DAN?

MET HELE VRIEDELIJKE GROETJES,

Semmetje...
    Kijk gewoon naar je totale eiwitinname. Krijg je reeds genoeg eiwit binnen dan is het niet nodig om zowel ervoor als erna te nemen.
    @ ketIF

Comment

Na training doe ik ook altijd.... Voor de rest kijk ik gewoon naar de hoeveelheid per dag... En ik doe voor nacht nog n traag (casein of/en n emmer kwark) eiwitje... Klaar is het....

Comment

Gewoon omdat het logisch is. 15 gram is wat weinig en 50 gram eigenlijk wat overbodig. Dus daarom 30.

Neem zelf whey in de ochtend als ik net uit bed ben en een shake na de training.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Neem het ook meestal in de ochtend, om toch snel wat eiwitten binnen te krijgen na tijd zonder voer, en zo een 30 minuten na de training neem ik nog een shake.

Heb vandaag ook aminozuren besteld, dus zal die voor en na mijn training ook gaan nemen.

Comment

Wat knulletje zegt....zo doe ik het ook.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik doe 20 voor en 40 na training. Als ik niet cut dan.
              Anders voor de training amino tabs en na de training 40 gram whey.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

bij ontbijt en na trainen neem ik proteine poeder.

Comment

Bij het ontbijt omdat je dan vlug voeding nodig hebt om anabool te worden. Na het trainen omdat je dan ook weer vlug voeding nodig hebt.

Comment

Zestig tot honderd gram, omdat ik anders te laag in de eiwitten zit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maar als ik het goed begrijp dus -ik wilde hier ook een topic over openen- moet ik als ik 30 gram eiwit tekort kom dus 15 gram voor en 15 gram na de training slikken? En dan een half uur van te voren, right?
                      Oh, en op dagen dat ik niet train dan gewoon 30 in de ochtend?

Comment

zou gewoon 30 sochtends en 30 na je training nemen. houd het voor jezelf simpel

Comment

's morgens zo'n 30 gram whey direct na het opstaan. Waarom? Om snel weer van een katabole situatie in een anabole situatie te komen (zoals al eerder is opgemerkt).
                          En 's avonds, vlak voor het slapen gaan, zo'n 30 gram caseïne/whey combinatie. Dit omdat ik hier geen kwark kan krijgen. Graag had ik pure caseïne maar dat is hier niet verkrijgbaar, vandaar dat het een combi poeder is. Waarom? Om de overgang van anabool naar katabool gedurende de nacht uit te stellen.
                          Na de training ook nog whey (20 gram of zo). Waarom? Om het spierherstel te helpen. Mocht ik me duizelig voelen van de inspanning na een training dan neem ik ook nog wat druivensuiker als snelle energiebron.

En in mijn visie is het een supplement, een aanvulling. Ik neem deze poeders alleen maar omdat ik niet voldoende proteïnen uit m'n overige voeding krijg.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            's morgens zo'n 30 gram whey direct na het opstaan.
                            En 's avonds, vlak voor het slapen gaan, zo'n 30 gram caseïne/whey combinatie.
                            Na de training ook nog whey (20 gram of zo).
                            Doe je dit dagelijks of alleen op trainingsdagen?

Comment

Originally posted by Semmetje View Post
                              Doe je dit dagelijks of alleen op trainingsdagen?
                              Zeven dagen per week. Trainen doe ik alleen in het weekend. Dan komt dus die derde proteïneshake erbij.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X