Glycomass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glycomass

hallo allemaal,

ik heb gisteravond met mijn fitnessinstructeur overlegt wat een goed supplement zou zijn voor de groei van massa.

ik ga dan ook vanaf morgen het product glycomass gebruiken van nutraforce.

naast het advies van mijn trainer zou ik ook graag jullie mening willen weten.

Jim Zentveld

Is gewoon n weightgainer hoor.... Suiker

Comment

mijn doelstelling is om mijn massa te vergroten, maar wel afgetraind te blijven. dit is doelstelling die erg moeilijk te behalen is, maar is het dus verstandig voor mij om dit product te gebruiken met mijn doelstelling mijn trainer zegt van wel, maar ik heb liever meer adviesen.

mvg

Comment

Volgens mij is het een post workout product en geen weightgainer, klopt dit?
        Ik zag vlug iets van Waxy Maize en dit wordt meestal post-workout genomen, zoals de meesten dextrose nemen (iets goedkoper hehe)

BTW: de rest van je voeding is veel belangrijker
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Volgens mij is het een post workout product en geen weightgainer, klopt dit?
          Ik zag vlug iets van Waxy Maize en dit wordt meestal post-workout genomen, zoals de meesten dextrose nemen (iets goedkoper hehe)

BTW: de rest van je voeding is veel belangrijker
          Nope heb het opgezocht is n weightgainer
          Glycomass

Comment

eerlijk gezegt ben ik niet optimaal op de hoogte van mijn voedingsverdeling, ik eet gezond dat weet ik wel
            om het globaal samen te vatten;

100 gram brinta met 500 ml melk als ontbijt
            daarna 4 volkorenbroodjes met pindakaas en kipfilet ( brunch)
            daarna nog eens 2 volkorenbroodjes met pindakaas en kipfilet + 500 ml melk.(lunch)
            ongeveer een 15 minuten hierna begin ik met glycomass aan het begin van mijn training.
            na mijn training weer 2 broodjes met pindakaas en kipfilet.
            dan als ik thuis kom 2 stukken fruit
            en avonds een gezonde hollandse maaltijd ( vlees/aardappelen/groenten)
            en voor het slapen 500 gram magere kwark.

Comment

gozer, hou er wel rekening mee dat je geen wondermiddel in je handen hebt. je moet nog net zo hard trainen, net zoveel eten. het helpt misschien een paar procent, maar meer niet, verder moet je het allemaal zelf doen!
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Is geen gainer, is gewoon een berg carbs, waarvan de meeste snel zijn. Wel degelijk bedoeld voor/tijdens/na de training.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X