Omega 3!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omega 3!

hoeveel omega 3 tabletten per dag innemen?
    En wanneer het beste?

de pot die ik heb bevat EPA 300mg.DHA 200mg.totaal 500mg.=0.5gr.

En is voor 1 tablet 10kcal. deze ook bijrekenen bij mijn berekening voor vetten en kcal?

kan iemand mij raad geven?

Comment

Ik neem er 6 per dag. Er zijn er hier genoeg die er 9-12 per dag nemen. Ik neem ze zelf bij me kwark voor het slapen gaan.

En ja, je kan het aan je totaal behoefte rekenen.

Comment

zijn die van jou van 1gr?
        En kan mischien ook beter innemen voor het slapen gaan

Comment

Moet je dat bij je kcal rekenen?

Nooit gedaan..........
          Nooit aan gedacht ook eigenlijk.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

10 stuks van een gram is al gauw 90kcal lijkt me genoeg om erbij te rekenen
            <------ BB Gun doet auw!

Comment

ja dacht het ook dat je dat moest bijrekenen
              zeker bij zo'n aantal dat je neemt want het is ofwel omega 3 slikken of
              vette vis eten en die zou je wel bij je voedingsschema bijrekenen kwa gr vetten en kcal.

Comment

Kcal inderdaad gewoon meerekenen. Ik zou mikken op zo'n drie gram aan EPA en DHA tezamen per dag. Let wel dat dit dus niet hetzelfde is als drie gram visolie. Heb zelf wat geëxperimenteerd, maar ervoer geen meerwaarde bij 18 caps/dag ten opzichte van 9-10 caps per dag.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik neem er 10 capsules per dag met 1000mg elk. in totaal dus 10gr.

groetjes Timo

Comment

Omega 3

Beste mensen,

Een tip voor omega 3. Zorg dat je de juiste gezuiverde omega3 inneemt. Tegenwoordig is er omega 3, 6 en 9 en die 6 en 9 hebben een ontstekingsbevorderende werking.

Comment

Het ligt allemaal iets gecompliceerder dan dat, en omega zes is ook essentieel, vlak dat ook niet uit. Aan de andere kant krijgen de meeste mensen genoeg (of teveel) omega zes binnen in vergelijking met de omega drie, dus doorgaans is het inderdaad raadzaam om alleen omega drie te nemen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Kcal inderdaad gewoon meerekenen. Ik zou mikken op zo'n drie gram aan EPA en DHA tezamen per dag. Let wel dat dit dus niet hetzelfde is als drie gram visolie. Heb zelf wat geëxperimenteerd, maar ervoer geen meerwaarde bij 18 caps/dag ten opzichte van 9-10 caps per dag.
                        En wat is het verschil dat je gaat merken van 3 of 10 caps?

Comment

Volgens studies wat betere cholesterolwaarden, (zelf nooit door laten meten), maar betere concentratie ook, meer energie, beter metabolisme...

sigpic

Comment

Aanbevolen gebruik:

Dagelijks 1-3 capsules direct voor de maaltijd.

Waarom nemen sommigen dan 9-10 caps per dag, is dat niet te veel van het goede en dat het dan negatief gaat werken?
                            Lijkt mij dat je 's ochtends, 's middag en 's avonds 1 caps neemt..?

Comment

Lees het bericht voor je.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X