m-drol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Snuff dacht dat je over andere middelen wilde praten, wat nu nog niet mag... Moet je eerst meer posten hebben.. Vandaar... Heel nette stats al Sam.. Zit je voeding ook al helemaal OK? De KEV bedoel ik? In de m drol kan ik geen voordeel zien. Verkooppraatjes moet je niet allemaal geloven hoor Sam...
    eet 6 maal per dag, na 14.00 u geen koolh. als ontbijt altijd wetabix me 125 ml magere melk en 30 gr wey. s'middags 50 afgewoken ongekookte pasta met 75 gr kip tussen door kiwi of banaan. s'avonds 125 gr vis of kip, kalkoen met 250 gr groenten zonder koolh. bv witte kool. en s'avonds 30 gram wey met water of 150 gr magere platte kaas?
    goed zo? of zouden er dingen moeten veranderd worden?

Comment

m-drol is een designer steroid, het is bekent onder de naam "superdrol". een van de sterkste orale anabolen. vooral is het erg schadelijk voor de lever. meestal wordt het maar voor 3 weken gebruikt. je krijgt er heel snel massa van, maar die tegelijkertijd droog blijkt te zijn.

ik zou het niet gebruiken.

groetjes Timo

Comment

Originally posted by eiweissshake View Post
        m-drol is een designer steroid, het is bekent onder de naam "superdrol". een van de sterkste orale anabolen. vooral is het erg schadelijk voor de lever. meestal wordt het maar voor 3 weken gebruikt. je krijgt er heel snel massa van, maar die tegelijkertijd droog blijkt te zijn.

groetjes Timo
        Het is helemaal geen steroid... Het is n suplement......

Comment

Google m-drol.

Wat knul zegt....het is een supplement.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by samwiese View Post
            eet 6 maal per dag, na 14.00 u geen koolh. als ontbijt altijd wetabix me 125 ml magere melk en 30 gr wey. s'middags 50 afgewoken ongekookte pasta met 75 gr kip tussen door kiwi of banaan. s'avonds 125 gr vis of kip, kalkoen met 250 gr groenten zonder koolh. bv witte kool. en s'avonds 30 gram wey met water of 150 gr magere platte kaas?
            goed zo? of zouden er dingen moeten veranderd worden?
            Sorry Sam ik kan er geen touw aan vastknopen zo... Zoals ik al zei, kijk even of je voldoende van alles binnen krijgt... Koolhydraten Eiwitten en Vetten... Vetten moeten ongeveer 30% van je totale Kcal zijn, de eiwitten 2,5gram per kg lichaamsgewicht, en de rest in kh. Dat is +- je dagelijkse behoefte... Hoeveel Kcal je nodig hebt in totaal moet je even berekenen, dan ben je al n hele stap verder.... Dan maak je n schemaatje, en dat plaats je met de hoeveelheden.. Dan krijg jij goede hulp van de mensen hier, die er veel meer van weten dan ik... Succes man ...

Comment

M-drol - supp

Wel het is een prohormone, wil je meer weten over prohormones volg dit link Prohormones - A Comprehensive Guide to Prohormones - Updated
              Er is een klein stuk geschreven over M-drol gemaakt door competitive edge labs dat inderdaad een clone is van Superdrol een Prohormone supplement van Driven Sports dat niet meer wordt gemaakt.

Ze zijn relatief goedkoop maar je moet ze combineren met een post cycle therapy om je hormoon spiegels weer normaal te krijgen.

Hope dat de link je een beetje helpt,

Mvg,
              BeastlyBody

Comment

Jepp idd, het is geen gewone supplement. jullie moeten er echt mee opletten. er zijn een heleboel prohormonen en designer anabolen zoals b.v. :

halodrol(hdrol), Epistane, Superdrol, M-Drol, PPlex, P-Mag, 11-Oxo, 11-Test, 1-AD, 4 AD enz enz....

Jullie vinden er heel veel informatie over op engelse websites (b.v. MuscleTalk UK Bodybuilding Forum )

Niet zomaar gebruiken als creatine of zo !!! Het zijn meestaal allemaal producten die lever toxisch zijn en nog meer.

groetjes Shake

Comment

Tuurlijk ze zijn wel schadelijk... Maar werken niet .... BEWIJS.... Lever jij mij n ander onderzoek die zegt van wel?... Geen supplementen dealer gelul, maar n onderzoek.....

De onderzoekers keken eerst naar androstenedione en androstenediol. Die middelen verhogen kort na inname de aanmaak van testosteron. Een beetje. Sterker is echter hun effect op de aanmaak van estradiol. In studies waarin proefpersonen twaalf weken meer dan driehonderd milligram precursor per dag kregen, bleek dat onvoldoende om de fysieke prestaties te verbeteren of de lichaamssamenstelling te veranderen. Wel verminderde de concentratie van het 'goede cholesterol' HDL in het bloed.
                  Ook de precursoren norandrostenedione en norandrostenediol werken niet. Proefpersonen die de middelen acht weken lang gebruikten gingen geen spat harder vooruit dan sporters die geen prohormonen slikten.
                  Prohormonen werken dus niet, concluderen de onderzoekers. Omdat de middelen daarentegen wel de gezondheid kunnen schaden, ontraden ze het gebruik ervan.

Comment

Hier nog 1 Onderzoek......

Nor-androstenedione en Nor-androstenediol stimuleren spiergroei niet
                    Dagelijks kregen ze 224 milligram 19-nor-4-androstene-3,17-dione en 120 milligram 19-nor-4-androstene-3,17-diol. Samen 344 milligram precursor. Maar ook na acht weken slikken was er bij de proefpersonen geen effect op hun musculatuur of hun spierkracht. De precursoren werkten niet.
                    Onderzoekers van de Universiteit van Florida probeerden de cocktail uit op tien ervaren krachtsporters, die vier keer per week trainden met gewichten. Vijf proefpersonen kregen de precursoren, vijf een placebo. Na acht weken hadden de precursorsporters geen extra spierweefsel opgebouwd. Ook het gewicht waarmee ze slechts 1 herhaling konden maken bij het bankdrukken of de bicepscurl was bij de precursorgroep niet meer gestegen dan bij de placebogroep.

Comment

Jullie zijn beide supp leveranciers... Moet ik nog meer plaatsen?? Weet er nog wel 40 die het tegendeel BEWIJZEN

Comment

Ze zeggen toch niet dat het werkt?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by eiweissshake View Post

groetjes Timo
                          Wat staat hier dan schOOm?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Wat staat hier dan schOOm?
                            Ai, shit.

Die tegelijker tijd droog blijkt te zijn?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Waar ik hem dus wel helemaal in steunt, en gelijk in geef is: het beter niet te gebruiken....

Comment

sorry knulletje, maar ik begrijp je probleem niet.

Ten eerste zei ik dat je op moet letten met dat soort spullen. Ten tweede begrijp ik niet wat het daarmee te maken heeft dat ik supplementen verkoop. Wou ik m-drol gaan verkopen had ik zeker niet gezegt dat je op moet letten bij het gebruik. Bovendien zijn ze illegaal behalve in UK en US, en ik ben zeker niet van plan anabolen te gaan verkopen. Naar jouw mening kon ik het nu wel doen, omdat het maar supplementen zijn....

Ook heb ik het nooit over norandro of andro gehad ! M-Drol (superdrol) is een DESIGNER STEROID ! Er worden veel producten als prohormoon verkocht hoewel ze echte anabolen zijn. M-Drol hoort dus niet bij prohormonen maar bij anabolen.
                                Superdrol wordt zelfs van ulabs geproduceerd.....

Onafhankelijk daarvan welke pillen er nu werken, was mijn boodschapp dat ze vooral lever toxisch zijn.
                                Je kunt niet zomaar zeggen dat het supplementen zijn en mensen die hier lezen gaan die pillen gebruiken omdat ze denken dat het gewoon supplementen zoals creatine zijn !

Ongeloofelijk dat je zo gek doet ....

groetjes Timo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X