Moe met crack!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe met crack!?

beste bodynetters,

ik heb vorige week een pot white flood gehaalt en daarbij testers van crack! gehad.

ze vertelde me daar dat ik 2,5 a 3 uur voor inname van crack niks mocht eten. op nuchtere maag dus. dat heb k gedaan.

ik heb ongeveer 1/3 van het zakje gebruikt. ik ging als een trein. veel energie,weinig verzuring. helemaal top.

vandaag heb ik de rest van dat zakje gebruikt. ook weer op nuchtere maag. maar het was een dráma!

Gapen, Moe, geen energie. Niks. ik ben uit ellende weggegaan.

waar kan dit aan liggen? teveel voor de 2e keer? ik heb nog nooit een pre workout gehad zieje.

wat ik ook n beetje raar vind is om 3 uur niks te eten en dan nog gaan trainen. dan heb je toch helemaal niks om op te teren?

ik hoop dat jullie antwoord weten op mijn vraag

groeten,

robin.
    The only Limitation is your Imagination!..

Te weinig geslapen gewoon lijkt me logischer. En op nuchtere maag trainen, daar is niks mis mee.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik lag er gister om 21:30 op en om 5:15 ging me wekker. dat is bijna 8 uur.

maar ik zal het morgen weer met 1/3 proberen. kijken hoe dat gaat.

maar als je op nuchtere maag traint ken je lichaam toch nergens energie vandaan halen? behalve je pre workout?

zou ik anders niet een half uur na inname van crack een broodje kunnen eten ofzo? of vermindert dat de werking?

Comment

Volgens mij hoef je het niet persé nuchter in te nemen. Maar op een lege maag. Zodat de opname optimaal is. Betekend niet dat je de hele dag niets mag knagen. Je maag is na een uurtje a anderhalf uurtje toch wel leeg als je geen gestoorde grote maaltijden naar binnen hebt gewerkt.

Er zit nog genoeg reserve energie in je lichaam. Daar hoef je je echt neit druk te maken.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Te weinig geslapen gewoon lijkt me logischer. En op nuchtere maag trainen, daar is niks mis mee.
          Mee eens. De meeste bodybuilders uit de 80's trainden op nuchtere maag herinner ik me nog.
          Verder lijkt het me ook verstandiger even na te gaan wat voor vermoeiende praktijken je hebt uitgespookt over de rest van de dag. Een supplement kan je idd een flinke boost geven maar het is geen wondermiddel.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

de rest van de dag..

Mijn beroep is electricien. ik heb 5 voedingkabels, elk over een lengte van 15 meter in een pijp moeten duwen. waar ik inderdaad bij elke stoot al me kracht heb gebruikt. en ik had nog díkke spierpijn in rug/bicep van afgelopen woensdag.

Vandaag 10 uur geslapen. straks lekker benen trainen en weer opnieuw proberen.

ik hou jullie op de hoogte.

Comment

vandaag heb ik 10 gram crack genomen van zo'n tester( 40 gram). maar weer helemaal niks. Goed uitgeslapen,nuchtere maag etc.

Zal dinsdag maar de rest opmaken voor de laatste keer..
              en dan kijken of no shotgun wél iets voor me doet.

Comment

Crack is toch wel 1 van de heftigere NO prducten die ik heb gehad.

Ik denk dat als Crack niets met je doet, zal No Shotgun ook niet veel teweeg brengen.
                Maar je moet het probleem denk ik niet zozeer bij Crack zoeken.
                Bij mij is het effect ook niet altijd hetzelfde.
                I'm in transformation mode!!!!

Comment

crack is inderdaad een van de sterkere pre workouts...
                  Eventueel zou je supercharge van labrada kunnen proberen.
                  Daar zitten net wat andere ingredienten in

Als is de basis hetzelfde
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Misschien toevallig een keer een slechte dag gehad??
                    Ik denk zelf dat je het product langer moet gebruiken. Dan zie je vanzelf of je er vaker moe van wordt.
                    Ik heb ook crack gebruikt maar heb nog nooit last gehad dat ik moe werd.

Comment

mijn potje crack (oude versie) is al een tijdje op, maar ik vind dit wel een lekker productje (nix vergeleken bij nox-pump) eerst met een schep begonnen en ging ook als n raket (scoops moesten al snel opgeschroefd worden naar 2 a 3) alleen heb vaak gehad na de training dat ik echt op het moment dat ik in de kleedkamer ging zitten ineens moe werd echt niet normaal, ben een keer zelfs in de sauna in slaap gevalle
                      LET'S GET NASTY YATES!!!
                      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Er zit ook Guarana in crack. Ik heb wel eens gelezen dat dit bij sommige mensen een aardige crash veroorzaakt na een flinke energie piek.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik heb laatst de rest van het zakje opgemaakt ( 2/3). en ik ging weer als een trein:P. Alleen eenmaal thuis wel weer last van een méga dip.
                          maar wat Gobmeister ook zegt. missch moet ik het wat langer gebruiken.

maarja testers van Crack! waren op en verder gegaan met No shotgun.

Hier heb ik gister een tester van genomen maar volgens mij was het een beetje teveel van het goede. zeer misselijk,weinig kracht. iemand met soortgelijke problemen?

Morgen maar de helft proberen .

wel een zieke sticker op die nieuwe crack!-potten trouwens, wat zal je moeder wel niet denken als je met zo'n pot thuiskomt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X