Bsn Mass Stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bsn Mass Stack

Beste Bodynetters,

afgelopen week heb ik de mass stack avtp van bsn gekocht alleen ik heb nu
    een paar vragen met betrekking op te consumptie van nitrix en no xplode en cellmass.

de vraag: er staat dus op de pot dat je nitrix 30-45 voor een maaltijd moet nemen en op lege maag, ook staat er van no xplode dat je het 30-45 minuten voor de maatlijd moet nemen op lege maag en celmass staat ook dat je het op lege maag moet nemen en pas 30 minuten daarna mag eten.
    nu is de vraag kan je nitrix , celmass en no x plode tegelijk nemen ? of werkt het een dan niet meer goed omdat het niet meer op lege maag is ofzo?

mvg Janjaap

Kan allemaal tegelijk
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Even heel simpel:
      Nitrix + Noxplode neem je ongeveer een half uur voor het trainen
      Cellmass direct na het trainen en 's ochtends OF 's avonds laat op een lege maag
      Op rustdagen alleen Cellmass 's ochtends en 's avonds.
      Groeten

Comment

alvast bedankt voor jullie reacties ,

maar nog ff een vraagje over nitrix moet je ze nemen met water? zo ja moet je ze oplossen ? zo nee moet je ze kauwen of in geheel doorslikken.
        ik heb ze net gekauwt en ze waren verschrikkelijk zuur:P en kan ook nergens vinden op het pakje hoe je ze moet innemen,

gr JJ

Comment

Iemand die deze vraag zou kunnen beantwoorden zou namelijk nogal geholpen zijn :P

gr Janjaap

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
            alvast bedankt voor jullie reacties ,

maar nog ff een vraagje over nitrix moet je ze nemen met water? zo ja moet je ze oplossen ? zo nee moet je ze kauwen of in geheel doorslikken.
            ik heb ze net gekauwt en ze waren verschrikkelijk zuur:P en kan ook nergens vinden op het pakje hoe je ze moet innemen,

gr JJ
            Zijn tabletten, in het geheel doorslikken, niet kauwen of oplossen.

Comment

ok chill

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X