goede weightgainers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede weightgainers

ik ben op zoek naar een goede weightgainer heb er al een aantal geprobeert waaronder mammoth en real mass(duur goedje trouwens) ma ben ik niet egt over te spreken vooral mammoth niet
    ik heb wat hier en daaar reviews gelezen over serious mass wat wel goed schijnt te zijn

wat voor weightgainer gebruike je nu op dit moment en wat vind jij voor jezelf de beste weightgainer?
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

serious mass is een aanrader!

Comment

Serious Mass van ON.

Comment

Ik vond complex carb gainer van xxl wel goed, niet een bonk suiker.

Comment

hopelijk heb je dat keer uit een van mijn posts gehaald XD
          ik verkies serious mass boven mamoth vanwege het hoge suiker gehalte in mammoth. heb mamoth geurime tijd gebruikt en erna over gegaan op serious mass. ideaal product mixt ook goed. enige nadeel is dat het in een zak zit
          top product verder

Comment

tog wel serious mass dus......is qwa prijs ook niet echt superduur net als hun gold standart whey die gebruik ik al n heeeele tijd is ook echt topproduct vinjd ik, binnekort ff de nieuwe hydrowhey proberen.
            maja ga strax ff naar de suppshop kijken hoe duur serious mass daar is
            LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

he gozer, als je kijkt naar gainers, raad ik je ook aan even een blik te werpen op de shakes die in dit form staan. Ook zeer geschikt om te gainen, goedkoper en je krijgt ook andere voedingsstoffen binnen die je via de weightgainer misloopt!
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
                he gozer, als je kijkt naar gainers, raad ik je ook aan even een blik te werpen op de shakes die in dit form staan. Ook zeer geschikt om te gainen, goedkoper en je krijgt ook andere voedingsstoffen binnen die je via de weightgainer misloopt!
                ok is ook wel leuk om ff te checken, waar staat het ? of heb je n linkje voor me?
                LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Weight gainer als aanvulling op je "bijna" perfecte op de gram uitgerekende voeding neem ik aan?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Weight gainer als aanvulling op je "bijna" perfecte op de gram uitgerekende voeding neem ik aan?
                    jah het is ter aanvulling niet ter varvanging van me voeding
                    anders is het weggegooid geld
                    en eerlijk gezegd ik reken wel tot op de gram alleen ik eet niet zo ......moet ik bijv 210 gram kipfilet eten en er zit mischien 200 in het pak dan maak k me daar niet egt druk over
                    LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Ik koop geen weight gainers.... Ik maak ze zelf...

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                        jah het is ter aanvulling niet ter varvanging van me voeding
                        anders is het weggegooid geld
                        en eerlijk gezegd ik reken wel tot op de gram alleen ik eet niet zo ......moet ik bijv 210 gram kipfilet eten en er zit mischien 200 in het pak dan maak k me daar niet egt druk over
                        Collega beveiliger, het komt zich ook niet om een grammetje! Zou toch wel eerst gewoon een basic voedingschema in mekaar stelen, heb je veel meer aan dan een weightgainer. Aangezien wij beveiligers de hele dag geen moer uitvoeren kun je met fatsoenlijk eten en zonder weightgainer al makkelijk aan je calorieën/waardes komen.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Collega beveiliger, het komt zich ook niet om een grammetje! Zou toch wel eerst gewoon een basic voedingschema in mekaar stelen, heb je veel meer aan dan een weightgainer. Aangezien wij beveiligers de hele dag geen moer uitvoeren kun je met fatsoenlijk eten en zonder weightgainer al makkelijk aan je calorieën/waardes komen.
                          hahaha daar heb je gelijk in we doen eigenlijk geen flikker wij beveiligers
                          daarom kan ik ook me maaltijden inplannen wanneer ik wil, ik kom ook aan me calorieinname zo'n 3700 kcal, (god bless the eetmeter) alleen wil het tog iets omhoog gooienen nog meer vooer gaat niet door me strot (ben wel aan het proberen ) dus vandaar die weightgainer.........
                          LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                            hahaha daar heb je gelijk in we doen eigenlijk geen flikker wij beveiligers
                            daarom kan ik ook me maaltijden inplannen wanneer ik wil, ik kom ook aan me calorieinname zo'n 3700 kcal, (god bless the eetmeter) alleen wil het tog iets omhoog gooienen nog meer vooer gaat niet door me strot (ben wel aan het proberen ) dus vandaar die weightgainer.........
                            Luie flikkers zijn we!
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Luie flikkers zijn we!
                              niks doen is ook zwaar hoor !! (word je moe van) krijgt er wel n lekker centje voor
                              LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X