caffeine voor vetverlies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewenning is voor mij geen probleem, het kost amper wat.

Comment

Als je pas wat merkt op een gram cafeïne per dag heb je op zich wel gewenning. En blijven verhogen van cafeïne is uiteindelijk ook niet praktisch, je zult toch ooit een pauze moeten nemen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Als je pas wat merkt op een gram cafeïne per dag heb je op zich wel gewenning. En blijven verhogen van cafeïne is uiteindelijk ook niet praktisch, je zult toch ooit een pauze moeten nemen.
        Na meer dan één jaar non stop gebruik en door nu diep in de cut te zitten vind ik het niet abnormaal dat ik 750-1000 mg 'aankan'. Zo'n wereldprobleem is het niet.

Maar volgens mij was de post van shredmaster niet eens serieus bedoeld.

Comment

Mijn post was inderdaad dubbel bedoeld.

Maar 750 mg-1000 mg is gewoon te veel.

Zelf heb ik altijd een week of 3 op 400-600 per dag gezeten en daarna een periode niet. Dit soort hoeveel heden als jij aangeeft zijn ie**************** overdone.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by DerMeister View Post
            Na meer dan één jaar non stop gebruik en door nu diep in de cut te zitten vind ik het niet abnormaal dat ik 750-1000 mg 'aankan'. Zo'n wereldprobleem is het niet.

Maar volgens mij was de post van shredmaster niet eens serieus bedoeld.
            Het is ook logisch dat je na zo'n tijdsspanne een gram aankan, maar dat maakt het er niet beter op.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vrees voor mijn leven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X