RAW Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RAW Iron

hey boys,

Had ff een vraagje ik heb vorig jaar een pakket van bsn gekocht.
    beviel me allenmaal goed. nu heb ik in de tussen tijd nog eens andere creatine gekocht maar die kreeg ik echt niet weg omdat die zo smerig was vergeleke met bsn creatine.

nu wil ik een pakket bestellen met 2 kilo whey en 500 gram creatine van Raw iron. weet iemand toevallig of die creatine een beetje te kaaje is of hoe je die wat aangenamer kan maken. volgens mij is de prijs wel redelijk maar wat denken jullie?
    SportFood.nl voor sportvoeding

alvast bedankt.

niet zeuren gewoon drinken

Comment

Creatine monohydraat is niet lekker, maar ook niet vies. Gewoon in water doen, flink doorroeren en wegklokken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Valt weinig aan te kane. Crea mono heeft sowieso geen smaak en voor zover dat je kan zeggen dat er smaak aan zit hebben ze allemaal ongeveer dezelfde, dusja. Ik zeg dus ook, niet zeuren maar doorslikken. Maar goed, mocht je er echt moeite mee hebben kun je er bijv. wat vruchtensap bij nemen. Heb het zelf tijdje gedaan met appelsap, ook omdat er toen beweerd werd dat het met vruchtensap de opname verbeterde. Wat ook kan, als je het 's ochtends neemt, door je whey gooien. Maar dan heb je wel weer dat ook daar van beweerd word dat het minder goed opgenomen word op die manier. Maar volgens mij valt dat wel mee.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Leuke vergelijking: cellmass met crea mono

crea mono gewoon zuipen
          Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X