Hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig

Beste forumleden,

Ik wil graag wat meer info over het gebruiken van supplementen.
    Ik gebruik nu alleen MATRIX 2.0 eiwit. Dit gebruik ik 3x op een dag en eet daarbij ook 2 blikjes tonijn, yogurt en melk + kip en kalkoen op brood. Ik denk dat ik dan wel aan genoeg eiwitten kom.

Ik ben 174CM lang en weeg rond de 79.
    Nou wil ik eigelijk niet graag bulken en wil ook graag niet te groot of te breed worden. Ik voetbal en wil graag ook mijn snelheid houden en niet log worden. Nou ben ik een beetje gaan zoeken en kijken op het net en is mijn verteld dat waneer ik Animal stak en Mamoet tegelijk gebruik ik een aantal kilo's aankom en rond eind mei hiermee stop en dan weer over ga op de whey shakes plus cardio ik mezelf weer helemaal strak en droog kan trainen met een mooi reseltaad.

Nou wil ik graag van julie horen wat ik beter kan doen en wat ik beter niet kan doen en wat vinden julie ervan. Moet ik niet voor de mamoet gaan of helemaal iets anders. Ik hoop dat julie mij een beetje opweg kunnen helpen!

MVG

Wat je kan doen is hetzelfde wat ik alle voetballers en serieuze sportatleten zeg. Kappuh met het ingeroeste idee dat je moet trainen als een bodybuilder met vaste sets reps. Ga als een powerlifter trainen met Max Effort en Dynamic Effort dagen. Zodoende krijg je kracht, massa en behoudt je de snelheid omdat je ook op explosiviteit blijft trainen. Al die supplementen heb je niet nodig. Gewoon fatsoenlijk trainen (anders dan dat jij en de meesten gewend zijn) en op je voeding letten.

Comment

ik zeg en denk: je bent een sukkel

die supplementen helpen je een paar procent, het zijn geen wondermiddelen. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker is wat je eet op een dag. maak eens een mooi schema. En wat de grote jongen hierboven ook al zegt. je moet gaan trainen tot de aderen in je ogen knappen. Hopelijk kom je een paar kilo massa aan, maar daar zal je keihard voor moeten werken. het moment dat je er wat van gaat merken met voetbal ligt letterlijk nog jaaaaren verderop!

dus

zucht

lees eens de zomersticky, maak een schema, train hard!
      Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Wat je kan doen is hetzelfde wat ik alle voetballers en serieuze sportatleten zeg. Kappuh met het ingeroeste idee dat je moet trainen als een bodybuilder met vaste sets reps. Ga als een powerlifter trainen met Max Effort en Dynamic Effort dagen. Zodoende krijg je kracht, massa en behoudt je de snelheid omdat je ook op explosiviteit blijft trainen. Al die supplementen heb je niet nodig. Gewoon fatsoenlijk trainen (anders dan dat jij en de meesten gewend zijn) en op je voeding letten.
        Zou je me willen uitleggen wat dat precies is? en welke dagen ik dat dan het best kan doen?

Comment

Originally posted by Ginola View Post
          Zou je me willen uitleggen wat dat precies is? en welke dagen ik dat dan het best kan doen?
          Op deze site word het heel goed uitgelegd.
          http://tinyurl.com/y93a27h

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X